Pysj Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hittil har tre operatører besluttet å gi sine kunder gratis videotelefoni ut året. Les mer Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg synes Netcom har vært totalt latterlige i 3G-kappløpet. Var ett og et halvt år etter Telenor med å få opp UMTS-nettet, og nesten to år etter med videotelefoni. Underveis har de også utsatt åpningsdatene for UMTS og 3G-nettet utallige ganger, og minst én gang har de stengt det igjen. Redigerte noe. Endret 24. mai 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
hermando Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg synes Netcom har vært totalt latterlige i 3G-kappløpet. Var ett og et halvt år etter Telenor med å få opp UMTS-nettet, og nesten to år etter med videotelefoni. Underveis har de også utsatt åpningsdatene for UMTS og 3G-nettet utallige ganger, og flere ganger stengt det igjen. 6163054[/snapback] Kan ikke huske at Netcom noen gang har "stengt" ned nettet..? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) I fjor fikk jeg koblet til UMTS-nettet en liten periode, men så fikk jeg plutselig ikke koblet til på flere måneder. Mente egentlig ikke "flere ganger", bare én gang. Endret 24. mai 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja og syns det er fremdeles veldig dyrt! vis de setter ned prisene så kansje folk begynner og bruke det, men nå har jo noen gitt gratis videotelefoni ut året. det er jo forsåvitt greit vis netcom klarer og følge med! men som vanlig henger de litt ettr! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg