maskot Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvilket skjermkort bør jeg velge? Dette? Dette? Dette? Eller et helt annet? 6174548[/snapback] Velg det billigaste 7900 GT kortet du kan finne.. Om du vil ha det litt klokka gjer du det lett sjølv til det stadiet dei andre er på.. Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg ville tatt dt billigste 7900gt kortet og evnt. klokket det selv. Ogå ville jeg ha valgt ett HK med nVidia 590 SLi og ikke 570. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det ser ut til å bli en knallfin PC når alle deler kan leveres Var jeg deg, ville jeg tenkt meg om to ganger ang kabinett. Lian Li har en del fine og har laget løsninger for de som vil ha det stille og kjølig. Anbefaler deg også å ta en titt på MIST sin 500 el 600W PSU. Har en 500W selv fra Mist, og den helt fantastisk stillegående og gir absolutt nok kraft. Og de som anbefaler Hitachi gjør smart i det.. Raske og stillegående disker. Kan anbefale å putte diskene inn i slike: HDD kjøler Jeg har to slike til mine Seagte 250GB som jeg kjører i RAID0. Har gjennomsnittelig litt over 80MB\s i skrive og lesehastighet. Om du vil ha en litt mer stillegående vifte til skjermkortet, ville jeg valgt en fra Zalman. Har også en slik på CPU, 9500LED og det blir kjølig og stille. Maskiner som bråker er ikke noe moro Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg ville tatt dt billigste 7900gt kortet og evnt. klokket det selv. Ogå ville jeg ha valgt ett HK med nVidia 590 SLi og ikke 570. 6175122[/snapback] Helt enig! Har klokket mitt EVGA7800GT til 501/1,8GHZ. Og det gir gode resultater. Har mye igjen for å klokke skjermkortet. Bare husk på at du bør bytte ut vifta som sitter på originalt. De er ikke morsomme under load.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå