Myddis_jr Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får WZC (Wierless Zero Configuration) til å starte automatisk når jeg starter pcen. Driveren som fulgte med det trådløse nettverkskortet mitt vil ikke fungere skikkelig på pcen min, så derfor må jeg bruke programmet som ligger i windows. Det programmet vil ikke gjøre noe før WZC er på, men det er tungvint å gå inn i "tjenester" menyen hver gang jeg skal starte pcen. Nå i det siste har jeg også hatt problemer med at etter internetten er koblet er den veldig ustabil og for meg som spiller wow er dette veldig irriterende. Håper noen kan hjelpe me... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hvilket Wlan kort er dette? Starter du bare tjenesten, eller setter du den på automatisk og (WZC)? Endret 23. mai 2006 av sesteen Lenke til kommentar
Myddis_jr Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har et D-Link USB kort. Jeg har satt tjenesten på start automatisk men må likevel starte den manuelt hver gang jeg starter pcen. Selv om windows ikke klarer å koble til har jeg en svak nettverks tilkobling som detter ut hele tiden. Jeg aner ikke hva det er som gjør det. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Om du har dlink klienten inne, avinstaller den og og installer kun drivere og prøv å bruke windows sin da. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Sikker på at det ikke er WZC som faktisk ødelegger for programmet som fulgte med nettverkskortet? Uansett så er ikke trådløs kobling ideelt for online spilling, spesielt ikke med usb-dongler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå