RBW Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 G325 er myntet på spillere som vil ha et lite og stilig kabinett. Til tross for størrelsen er mulighetene mange. Les mer Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) er vell litt rom for og modde HD opphenge her ser det ut for på bilde. den kassa + dette hovedkortet skulle bli et greit utgangsponkt for en rimelig pc med core dual. https://prisguiden.no/product.php?product_id=43160 +denna https://prisguiden.no/product.php?productId=39906 Endret 23. mai 2006 av kvase Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Her har man ikke spart på plassen, nei. Hvis man hadde begrenset seg til slimline CD/DVD-enhet, 1 stk. tverrstilt SATA-diskplass, ingen floppy og M-ATX PSU kunne denne kassa faktisk ha blitt ganske liten. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Her har man ikke spart på plassen, nei. Hvis man hadde begrenset seg til slimline CD/DVD-enhet, 1 stk. tverrstilt SATA-diskplass, ingen floppy og M-ATX PSU kunne denne kassa faktisk ha blitt ganske liten. 6162734[/snapback] synest det er en forferdelig dårlig "planløsning" ja...... SFF systemer skulle overhodet ikke kommet med normale dvd rom, skulle vært slimline over hele linja. sesiellt i en shuttle. ser du nevner M-ATX PSU, det er jeg litt uenig i, er viktig i disse dager og ha power til og drive skjermkort osv og så vedt jeg har skjønnt er det ikke noen M-ATX PSU som klarer. tenker her at man burde ha 450W eller mere liker det at psu utnyttes til kabinett vifte... må si jeg savner den ultimate SFF spillemaskina, shuttle har jo ok, men de er plaget av mange små vifter. og for svak psu, som nevnt over kunne bruk a av slimline løst mye plassproblem som igjenn gir plass for bedre psu. Aspire X-QPACK er det nermeste man kommer den ultimate SFF men den har litt vel høy plastik følelse. men til gjengjeld har de lagd plass til orginal psu størrelse og 12 CM vifte Endret 23. mai 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
thans Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har fulgt med på dette kabinettet en stund og vært ganske fristet av det. Men når jeg nå ser at det nesten ikke er plass til en ordentlig cpu-kjøler blir jeg litt skuffet. Selvfølgelig er det jo begrenset hva man kan forvente av et så lite kabinett, men en liten og varm bråkebøtte under skrivebordet er jo ikke det man trakter mest etter Kanskje en litt høyere versjon, eller med litt annet oppsett invendig hadde gjort susen. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Denne så ut som ett dårlig gjennomtenkt produkt som har altfor få konkurrenter. Spesielt strømforsyningsløsningen synes jeg var tåpelig, Hvis de bare hadde utvidet hele baksiden, i stdete for å sette på en slik boks, hadde man fårr bedre plass og utseende, og jeg tror ikke den hadde tatt noe mer plass i praksis. Hvis de så flyttet på harddiskene som dere sa, plasserte en stillegående vifte i front, og lagde ett skikkelig bærehåndtak, hadde denne blitt mye bedre tror jeg. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 må si jeg savner den ultimate SFF spillemaskina, shuttle har jo ok, men de er plaget av mange små vifter. og for svak psu, som nevnt over kunne bruk a av slimline løst mye plassproblem som igjenn gir plass for bedre psu. Hva mener du at Shuttle har for svar PSU? Noe du har erfaring med selv eller noe du sier? Har stappa opp en Shuttle med 2 HD'er 1 DVD-brenner, grafikk kort og har ikke noe problemer? til og med overklokka. Anyway: Da er jeg kanskje den eneste her som faktisk liker ideen om å ha PSU'en eksternt. Mindre varme i kabinettet med en slik løsning, du har mulighet til å velge din egen, du har mulighet (med noe modifisering tenker jeg) å installere en PSU som bruker en gigantisk kjøleribbe istedenfor vift. Vel det var dog min mening Frankie Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 At shuttle har svake psuer er bare dritt. Siste shuttle jeg kjørte (sn25p) hadde 2 raptor 74gb, 7800gtx,2x1024mb ram, amd x2 4400+ og gikk fint selv overklokket. Har også hatt både 6800GT og 6800Ultra i shuttlemaskiner, og de trekker LANGT meg strøm Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 At shuttle har svake psuer er bare dritt.Siste shuttle jeg kjørte (sn25p) hadde 2 raptor 74gb, 7800gtx,2x1024mb ram, amd x2 4400+ og gikk fint selv overklokket. Har også hatt både 6800GT og 6800Ultra i shuttlemaskiner, og de trekker LANGT meg strøm 6166801[/snapback] Jeg tror den ideen kommer av at folk tror man trenger 500 Watt for å drive en PC, noe som i de aller færreste tilfeller er riktig, forutsatt at PSUen virkelig leverer, og har en fornuftig prosent på 12V AtW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Qtec eller hva de en nå helt som ble mye brukt før. 500W stod det på strømforsyningen, men dette var peak som man bare kunne holde i max 1 minutt eller noe :rolleyes: Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 At shuttle har svake psuer er bare dritt.Siste shuttle jeg kjørte (sn25p) hadde 2 raptor 74gb, 7800gtx,2x1024mb ram, amd x2 4400+ og gikk fint selv overklokket. Har også hatt både 6800GT og 6800Ultra i shuttlemaskiner, og de trekker LANGT meg strøm 6166801[/snapback] tenkte mest på de nyeste skjermkortene 1900 XTX som for exempel er anbefalt og ha minimum 450W psu. er et stort hopp fra 7800gtx til den. shuttle har klart og fått utrolig mye power ut av de 350W som de kommer med. men skulle helst sett at disse kom med litt større psu alltid kjekt og ha noe og gå på. hadde fint vært plass til dette ved bruk av slimdrive. og de 3 små viftene burde vært bytta med 1 stk12 cm til opplysning så trekker 6800 ultra 90 W mens et xtx nermer seg 130W Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 fant et par m-ATX kabbinetter som jeg synest er et bedre alternativ enn dette LINK TIL TRÅD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå