Hrd_Time Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Er det så mye arbeid å bygge om fra 316 radiator til en 320(da må jeg ha ekspasjons tank) at jeg heller burde kjøpe en ny 316 radiator i steden?? er det noen som har noen erfaringer med å bygge ekspasjons tank?? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 skjønte ik helt spm ditt jeg du vil bygge om en radiator fra en 316 ( med egen separat tank) til en 320 radiator? vi snakker bmw ikke sant? hehe ekspansjonstanken på 320 er jo en del av radiatoren hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Hrd_Time Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 skjønte ik helt spm ditt jeg du vil bygge om en radiator fra en 316 ( med egen separat tank) til en 320 radiator? vi snakker bmw ikke sant? hehe ekspansjonstanken på 320 er jo en del av radiatoren hvis du skjønner. 6162706[/snapback] skreiv det om jeg: jeg har en bmw 316, radiatoren var ødlelagt så jeg kjøpte en ny radiator av en kompis, det var en 320 radiator, radiatoren som jeg hadde, satt det en tank inne i, på 320 radiatoren må man ha en separat tank. jeg må da bygge en separat tank for at den skal passe i bilen. er det noen andre som har gjort dette før meg og vet noe om det, hvis så, er det lettere å bygge tanken, eller blir det lettest å koste på meg ny radiator? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kan vel umulig være så vanskelig å legge opp en tank, det er jo det som har vært vanlig på biler de siste 20 årene. Du ser bare på en annen bil som har slik tank, hvordan rørene er koblet og slikt, så det bør du vel finne ut ganske lett. De har sikkert slike tanker på høggern, Lenke til kommentar
Hrd_Time Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 jeg har tank men mangler noen slanger det er festene jeg bekymmrer meg for. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg har tank men mangler noen slangerdet er festene jeg bekymmrer meg for. 6163350[/snapback] Patentbånd fikser biffen, samt teip, strips og ståltråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå