Lanka Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Link Så nettopp en sånn tv-shop lignende reklame for Abtronic. Er vanligvis ikke sånn som går på sånne juksereklamer, men dette overbeviste meg faktik. Det å ha et apparat som trekker og slipper musklene, kan det gjøre sånn at du mister underhudsfettet og får vaskebrettmage? Eller er dette bare tull ? er litt i tvil. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har hørt at dette gjør veldig vondt... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har faktisk lenge lurt på om sånt er tull selv. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg kjøpte meg noe lignene for noen år siden og det funker ikke. Eneste som skjer er at man får faen så vondt når det holder på Min mor kjøpte nettop et sånn "svettebelte" som skal få deg til å svette rundt magen ved å varme det opp. Det funker heller ikke. Har hatt det på i flere timer og det eneste som skjer er at man brenner seg Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har prøvd noe lignende greier, er ganske morro. Satt det på armen, og armen gikk opp av seg selv... gjør ikke vondt. Skal vist styrke musklenne, men jeg har hørt att senene ikke blir trent på den måten. Når da musklenne blir sterkere og senene ikke følger med så er det lett for skader. Men jeg kan ikke si det sikkert, er bare noe jeg har hørt av en ski freak som trener hver bidige dag. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Link Er vanligvis ikke sånn som går på sånne juksereklamer... 6161701[/snapback] Det sier de alle. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Juks og fanteri. 6166065[/snapback] Vel.. det krever arbeid å la musklene utvide seg/trekke seg sammen. Arbeid krever energi. Energi finner man f.eks. i fett. Hvor er det ressonnementet feiler? (jeg tror ikke hardt på det, men Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 NTNU testet flere av disse vidunderapparatene og konkluderte med at de har liten eller ingen virkning. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har også lest i et treningsblad der flere av disse tingene ble testet opp mot andre mer anstrengende måter å øke muskelmassen sin på. Resultatet var ikke overraskende, det er liten eller ingen effekt på slike apparater. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor prøve å ta alle disse snarveiene? -Kom deg ned på gymet og løft litt vekter. -Jogg rolig hjem igjen. -Innta færre kalorier enn du bruker. -Repeter. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 ingenting på tvshop er bra, absolutt ingenting. aldri se på den kanalen. aldri. 100% dritt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 ingenting på tvshop er bra, absolutt ingenting. aldri se på den kanalen. aldri. 100% dritt 6169094[/snapback] Pisspreik, jeg har fanget mange fisker med . Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor prøve å ta alle disse snarveiene? -Kom deg ned på gymet og løft litt vekter. -Jogg rolig hjem igjen. -Innta færre kalorier enn du bruker. -Repeter. 6168515[/snapback] Så sant, så sant. Jo før man innser dette, jo bedre. Man kommer ikke i form av å sitte på ræva, selv om mange skulle ønske det. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor prøve å ta alle disse snarveiene? -Kom deg ned på gymet og løft litt vekter. -Jogg rolig hjem igjen. -Innta færre kalorier enn du bruker. -Repeter. 6168515[/snapback] Så sant, så sant. Jo før man innser dette, jo bedre. Man kommer ikke i form av å sitte på ræva, selv om mange skulle ønske det. 6169154[/snapback] Tja... Jeg gikk ned 20kg ved å sitte på rævva Dietten jeg gikk på var vel heller ikke den beste, men den funka. Delte en pizza i fire biter og spiste en bit til hvert måltid. Nå ligger jeg på 80kg, men vil ned litt til, men det er ikke lett. Så nå har jeg begynt å jogge/gå raskt en gang om dagen i ca 1time Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor prøve å ta alle disse snarveiene? -Kom deg ned på gymet og løft litt vekter. -Jogg rolig hjem igjen. -Innta færre kalorier enn du bruker. -Repeter. 6168515[/snapback] Så sant, så sant. Jo før man innser dette, jo bedre. Man kommer ikke i form av å sitte på ræva, selv om mange skulle ønske det. 6169154[/snapback] Tja... Jeg gikk ned 20kg ved å sitte på rævva Dietten jeg gikk på var vel heller ikke den beste, men den funka. Delte en pizza i fire biter og spiste en bit til hvert måltid. Nå ligger jeg på 80kg, men vil ned litt til, men det er ikke lett. Så nå har jeg begynt å jogge/gå raskt en gang om dagen i ca 1time 6170478[/snapback] Kanskje ikke så sunn diett, men hvis den fungerer som du sier. så må det være den beste jeg har hørt om. Diett med mat man liker :O amazing! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 ingenting på tvshop er bra, absolutt ingenting. aldri se på den kanalen. aldri. 100% dritt 6169094[/snapback] Pisspreik, jeg har fanget mange fisker med . 6169120[/snapback] Er dette en trønderskrøne eller kjøpte du virkelig flying lure? Lenke til kommentar
-Dexter- Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei Mitt navn er martin.. jeg er 21 år gammel og brukt AbTronic snart i 5 uker.. det eneste jeg kan si er at det ikke er bullshit. den sender inn "støt" til musklene dine så de trekker seg sammen og slapper av igjen! det er akkuratt som en vanlig treningsøkt. Min muskelmasse har økt, strammet seg og ser bedre ut! Det er vondt hvis man ikke bruker gele som følger med produktet eller gele som er vannbasert! det er viktig! hvis man bruker dette så blir det som massasje + at man kan stille på intesiteten og gjøre at den pumper mer. Sitter faktisk og bruker den nå mine brystmuskler. jeg har på nesten full intesitet og det rister litt i brystet! hehe! man ser ikke noe særlig resultater før 3-4 uker, spørs på hvor mye man bruker den.. man skal også ha hvilepauser! jeg betalte litt over 900 kr for dette og jeg er fornøyd, bruker den enda! ABTronic Pro med tilbehør! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei, jeg heter Lasse. Jeg trodde også dette var tull, men fikk kjøpt en brukt av en venn. Jeg har brukt Abtronic i to timer nå, og har allerede gått fra 150 til 300 kilo i maksløft i benkpress. Dette er virkelig det sykeste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "-dexter-" Laga ny bruker for å skrive no bra om et produkt som ikke fungerer!? Fatter har faktisk et gammalt "strøm-apparat" som skal fungere på no lignende måte. Eneste jeg har sett positivt med det er at hvis man har brukt en muskel mye, f.eks en hard ski/sykkeltur så kan man bruke det etter trening for å roe ned istedenfor å sykle rolig etterpå, Og da slipper man å tøye ut så mye. Blir ikke så stiv etterpå. Det viser seg å funke, men det er ikke krafig nok til at man kan trene med det. Funker kanskje på folk som ikke har mye muskler som tar en situps som en utfordring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå