haakie Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei, jeg har et skole proskjekt hvor jeg skal lage film, jeg skal ha glow effekten en plass, men ikke hele bildet. Noen som vet hvordan? Endret 23. mai 2006 av haakie Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg tror du kan klikke på en effekt (merke den) og så peke og dra i preview bildet av filmen... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Tenker ikke på en plass i klippet, men i en del av bildet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Du må ha klippet i to videospor, det eine rett over det andre, leggje til Glow på det øvste og so maskere bort dei delene av klippet du ikkje skal ha glow på. Kjenner ikkje Vegas so bra, men du kan kanskje croppe med Pan/Crop, bruke Cookie Cutter, eller lage ei maske i Photoshop og bruke ein den som Track Matte. Har ingen idé korleis ein bruker trackmattes i Vegas, men reknar med det er mogeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå