hammeravsaft Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Finnes det en liten trådløs mus som egner seg til spill?Sitter her med en gammel mx700 med en gigantisk docking stasjon, men vil gjerne ha en mindre mus og uten docking stasjon. Har sett på logitech mx200, men har lest at den ikke er god til spill. Er fult klar over at mus med ledning er mye bedre, men vil ha trådløs. Rekkevidde er også viktig. Håper på svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er bare en trådløs mus som egner seg til spill: Logitech G7. Den er ikke direkte liten... Lenke til kommentar
kutrix Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Thogn83 har rett, men hvorfor ikke bare kjøpe seg en trådmus. mange ganger bedre =) Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Enig med kutrix! Kjøp Logitech G5 ZayCon Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Enig med kutrix! Kjøp Logitech G5 ZayCon 6162293[/snapback] Jeg har allerede razer diamondback som jeg bruker til min stasjonære pc. Men på min bærbare vil jeg ha trådløs. Er lei av ledninger Finnes det noen andre alternativ en G7?Den er like stor som den har nå og koster flesk. Trenger ikke være supermus med 2000dpi. Bare den er brukbar(bedre enn min MX700) Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå