atticus Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei Hei! Tenkte jeg skulle lakkere kabinettet mitt på den ene siden med noe helt spesielt som jeg I K K E kommer til å greie selv. Har sett at noen ambefalte Lazyboyz (tror jeg det var) men har ikek ikke muligheten til å dra til oslo. Er det noen der ute som vet om no"Vi lakkerer alt perfekt etter ditt ønske" butikk i nærheten av Lillestrøm / Strømmen (rundt omkring der) Og hva er sånn Ca priser på det ? Takker for alt hjelp og for at DU faktisk GADD å lese dette her :smile: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ser du har internett... DAH!!! så hvorfor ikke kikke på gule sider her inne da vel.... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ser du bor rundt lillestrøm, da er det ikke mer enn 10min inn til oslo-s da Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Men problemet er at jeg ikke har mulighet for å dra til oslo i disse tider.. Må evt vente et år på lappen, men da har jeg nok allerede kjøpt meg enda en ny pc.. Men hvor finnes det i oslo dA? [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-10-08 14:51 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg kan lakke det jeg , for en pris på 80.000,50 NOK.... I den prisen lakkes alt, såklart kommer epoxy jevninga med i prisen. I alt brukes det 5 forskjellige lakk... Lakken brennes hver gang i en stor ovn. Til slutt fjernes "appelsinhuden" med 3000 papir. Helt til slutt poleres alt sammen. Du har da en penere finish enn ferdig biler, for å være helt riktig, kommer den til å skinne som en rød Ferrari . Lenke til kommentar
atticus Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 avtale! Skal jeg sende penga i posten eller med NorgesPakken ? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kandu ikke ta bussen til oslo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå