Gå til innhold

Blogg: Trim hjernen med Armadillo Run (PC)


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke får til å kjøpe spillet? Jeg fyller ut alle info, men får berre opp

 

"You have entered an invalid or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again."

 

Credit Card Number: xxxx xx xxxxx (har prøvd med og uten mellomrom)

Går ut 10/06

Det er ikke electron men vanelg visa

Har kjøpt HL2 med samme kortet, og penger er der.

 

Noen ideer??

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe,

 

brukete kontonr jeg :blush:

 

Ups..

 

Der ja, der var kort nr hehe

 

 

Men F då

 

"We were unable to verify this credit card through our card validation process. To proceed with checkout, please verify the information you entered is correct or try a different card."

 

Får det ikke til jeg, arg!

 

Noen som vet problemet? Er det berre jeg med det problemet her ? :cry:

Endret av avalaker
Lenke til kommentar

Om jeg betaler med visa, registreres det med en gang det nærmeste hele beløpet, dvs betaler du 156 kan det enten gå opp eller ned, dvs 100 eller 200. Jeg betalte et spill på play.com til 56 kr og ble først trukket for 100 kr, og da pakken ble sendt, ble 44 kr "satt inn" på kontoen igjen.

Lenke til kommentar
Om jeg betaler med visa, registreres det med en gang det nærmeste hele beløpet, dvs betaler du 156 kan det enten gå opp eller ned, dvs 100 eller 200. Jeg betalte et spill på play.com til 56 kr og ble først trukket for 100 kr, og da pakken ble sendt, ble 44 kr "satt inn" på kontoen igjen.

6245134[/snapback]

 

Opplever omtrent det samme på SAS, der blir det alltid "reservert" penger på kontoen, så blir billetten trukket, og etter en stund fosvinner reservasjonen. Det vil si at i et tidsrom er det trukket dobbelt opp på kontoen. Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Kjøp spillet i Japanske Yen, da koster det 105NOK ;)

 

Har spilt Bridge Builder og Pontifex før og ikke minst TIM, The Incredible Machine. Dette var virkelig moro. Det er i alle fall liten tvil om at det finnes utrolig kreative mennesker som har dette spillet når man se hvilke løsninger de klarer å lire av seg. Det tar nok none dager til før jeg viekrlig begynner å utnytte alle mulighetene man faktisk har, jeg tenker for tradisjonelt ;)

 

Armadillo Run kan på det sterkeste anbefales, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
hmm, alt stemmer, jaja, får vente til det kommer i butikken, viss det kommer der da  :)

6239557[/snapback]

 

Har du sørget for at all informasjon du fyller ut er i samsvar med kortinformasjon?

 

Jeg har et mellomnavn jeg normalt bare skriver som en initial, men når jeg bestiller ting må jeg fylle ut hele navnet fordi det er det som samsvarer med informasjonen fra banken.

 

Har forresten tipset teknisk ukeblad.

Lenke til kommentar
Har forresten tipset teknisk ukeblad.

6291195[/snapback]

Ikke dumt. Husker jeg spilte Pontifex rett etter jeg hadde hadde mekanikk på høgskolen. Det var en klar fordel. Tror Pontifex kunne bidratt til at endel studenter i den klassen hadde fått et litt mer lystbetont syn på faget ;)

 

Armadillo Run har heldigvis trykk/strekk view'en som er uvurdelig for oss ingeniører :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...