Joachim_F Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Armadillo Run er et herlig og nyskapende hjernetrimspill der fysikkens lover og din egen skaperkraft står i sentrum. Les mer Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Lasta ned demoen - å det var artig ZayCon Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) herlig og nyskapendeLes mer 6161205[/snapback] GJETT om jeg er lei av å høre det... Endret 23. mai 2006 av FredericC Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Blir jo litt kjedelig å måtte finne på noe å skrive i stedet for "Les Mer" hver gang da .... Hehe. Vel, fra spøk til revolver, her er det bare en ting å si: Armadillo Run er morsomt og genialt, og herlig avkobling fra alt som er PANGPANGPANGACTIONSATISFACTION døgnet rundt. Det som er en av styrkene til spillet er at det finnes så mange forskjellige måter å løse de ulike oppgavene på, slik at det ofte dukker opp løsninger som er helt forskjellige fra hverandre. Det er også en morsom utfordring å prøve å optimalisere byggverkene dine til å koste minst mulig, slik at du (selvfølgelig) er tøffere enn alle de andre som prøver seg på samme brett. I så måte er det en god idé å ta en tur innom IRC-kanalen vår, ettersom det fort kan bli hektisk optimaliseringsvirksomhet når noen snubler over et par ekstra dollar til overs. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 kan ikke helt se at dette er et helt nyskapende spill når det gjelder fysiske lover. de som liker sånne spill som dette bør teste pontifex 2. det er artig. der skal man bygge broer og beregne hva man trenger av materiale for at det skal holde når toget kjører over. man har selvsagt begrenset med materiale for at det skal bli litt vanskelig. link hvis noen vil prøvePontifex2 demo Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 for å være ærlig så daet vansklig ut.. (gadd ikke prøve demoen) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 kan ikke helt se at dette er et helt nyskapende spill når det gjelder fysiske lover. Jeg vil si det er nyskapende. Det er ikke et revolusjonerende nytt konsept, men det tar gamle konsepter og blander dem på en ny måte, slik at vi får noe nytt og unikt. Jeg vil anbefale alle å prøve det. Spesielt dere som liker Pontifex - selv synes jeg Armadillo Run er enda morsommere. Har fullført spillet, samt alfabet-settet (og diverse enkeltstående brett). Nå venter jeg bare på at noen skal lage noen nye sett med brett som jeg kan spille. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Joachim_F: kunne du lagt ut savene til de tingene du laget? Har veldig lyst å se hvordan den buldoseren gikk Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Joachim_F: kunne du lagt ut savene til de tingene du laget?Har veldig lyst å se hvordan den buldoseren gikk Jeg laget bare den kjedereaksjonen (som ikke er så fryktelig imponerende, egentlig). Killdozer finner du her: http://www.armadillorun.com/levels/data/Killdozer.lvl Lenke til kommentar
erlendr Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Selv om det har vært gjentatt før: Last ned demoen, og test dette spillet! Svært underholdende, og god hjernetrim. Kjøpte spillet rett etter å ha rundet demoen, har nå hektet en annen fyr i kollektivet.. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Genialt spill! Er totalt hekta, hehe Har også mekka ett par egne lvl for de som måtte ønske Noen som tar utfordringen? Klikk her Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Joachim_F: kunne du lagt ut savene til de tingene du laget?Har veldig lyst å se hvordan den buldoseren gikk Jeg laget bare den kjedereaksjonen (som ikke er så fryktelig imponerende, egentlig). Killdozer finner du her: http://www.armadillorun.com/levels/data/Killdozer.lvl 6193708[/snapback] klarte killdozeren med 60$ igjen foresten genial lvl hehe Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Armadillo Run er et herlig og nyskapende hjernetrimspill der fysikkens lover og din egen skaperkraft står i sentrum. Les mer 6161205[/snapback] Hehe, dette var kuult.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Synes brudge builder var genialt. Siste jeg gjorde med det var vel å bygge en slags akebrett som jeg sendte nedover en bratt bakke. Skal prøve armadillo når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Genialt spill, VISA-kortet ble dratt etter å ha prøvd demoen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Såg artig ut, minner meg om The Incredible Machine-serien, som er fantastisk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Genialt spill, VISA-kortet ble dratt etter å ha prøvd demoen 6226735[/snapback] samme her. og måten du får tak i spillet på er også veldig brukervennlig(eller skal en heller si kundevennlig ?). tok ikke mer enn 5 min fra jeg tenkte "kjøp" , før jeg satt og installerte det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Definitivt et vanedannende spill. Jeg har bare demoen, men det er moro lell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg