Cryovat Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 http://www.samsung.com/PressCenter/PressRe...0523_0000257520 Jeg kunne gjerne tenkt meg en av disse. Burde gjøre undre for batterilevetiden. Gleder meg utrolig til disse kommer ned i en "normal" prisklasse. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 på tide det kom slike disker..... men kommer samsung maskiner til norge? bruker og reise en del og da ser jeg alltid fete samsung bærbare. men det var et litt rart prosessor valg til maskinene, burde kommet med yonah og ikke celeron M Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Alle komponentene ser ut til å være valgt med tanke på batteritid, er vel ikke bare celeron M men til og med ULV-utgavene av dem. I den kampen taper vel yonah? Prisklassen blir vel rimelig høy tross billige komponenter ellers... NAND-minne er vel fortsatt rimelig kostbart i forhold til tradisjonelle harddisker Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Virker desverre som denne bare kommer for det koreanske markedet. Pokkers asiater, får alltid de kule tingene årevis før oss. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Alle komponentene ser ut til å være valgt med tanke på batteritid, er vel ikke bare celeron M men til og med ULV-utgavene av dem. I den kampen taper vel yonah? Prisklassen blir vel rimelig høy tross billige komponenter ellers... NAND-minne er vel fortsatt rimelig kostbart i forhold til tradisjonelle harddisker 6161243[/snapback] mente og huske at yonah også kommer i ULV? hvis ikke er det jo et logisk valg Endret 23. mai 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Virker jo som at den kjører på 915-brikkesettet, og da passer jo ikke yonah inn, vel? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 SSD (for bærbare) er noe jeg gleder meg til. Jeg håper at prisene vil synke så det blir billig nok for "normale" folk. For meg hadde nok 16GB holdt, men 32GB hadde selvsagt vært bedre. SSD vil vel ha cirka 5% av strømforbruket til harddisker, samtidig som null støy og langt raskere disker. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Var jo snakk om, for en tid tilbake, at Sony hadde funnet opp en ny type lysrør til bærbare LCD-skjermer, som dramatisk reduserte strømforbruket... Kombinert med SSD-harddisk, integrert grafikk og ULV-prosessor ville det kanskje resultert i en maskin med tilsynelatende "evig" batteritid, i hvertfall i forhold til det vi er vant til i dag. Spennende Endret 23. mai 2006 av ventle Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg håper at slike SSDer blir solgt løst, slik at andre kan få oppgradért pcene sine. Jeg tror jeg slår til så snart prisene er på akseptabelt nivå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 I PCWorld sin artikkel om dette så ble det nevnt at oppstart av Windows går mye raskere, noe som er veldig bra. Men jeg synest det er langt viktigere å påpeke at selve bruken vil også gå mye raskere. Windows kan lese DLL-filer opptil mange ganger i sekunder, og om hver gang går en del raskere, så vil bruken av Windows (og forsåvidt Linux og andre systemer også) gå merkbart raskere. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Samsung Q30 er jo Dell X1. Hadde jo vært årleit om Dell hadde oppdatert X1, eller valgt å brande denne som en egen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå