marw_the_big_headed_rhino Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Heisann! Skal kjøpe meg ny PC. Det vil si: Jeg har allerede kabinett, strømforsyning, og til dels minne (DDR SDRAM). Det jeg egentlig trenger er: Prosessor Hovedkort Harddisk Det jeg skal bruke PC'en til er spilling, grafiske oppgaver, og annnen jobbing. Mye arbeid med videoredigering, og mye arbeid med redigering av foto. Men hvilket hovedkort og prosessor skal jeg velge? Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha AMD CPU, og jeg skal ha meg en Raptor 36.7GB Disk. Hva er det som gir mest for pengene? Jeg skal forhåpentligvis betale minst mulig... Gode forslag mottas med takk og stjerne i margen! -B- Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 www.shg.no 2.2ghz amd 939 bulk +termisk pasta+tr2 vifte 70kr istedenfor termisk pasta kan du kjøpe zalman chipsett kjøler som har inkl. termisk pastsa. den chipsett kjøleren settet på et asus a8n-e hovedkort 700kr hvis du velger det kabler følger med i hovedkort esken 1-stk sata ledning 1-ide 175kr frakt oppkrav. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! SHG har mange gode priser ja. Sjekk oppsettene i signaturen min for ulike forslag. Det er ikke noe poeng i å kjøpe en Raptor-disk, siden de ikke gir merkbar ytelseforskjell, støyer og er veldig dyre. Flere "vanlige" disker slår også Raptorene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! SHG har mange gode priser ja. Sjekk oppsettene i signaturen min for ulike forslag. Det er ikke noe poeng i å kjøpe en Raptor-disk, siden de ikke gir merkbar ytelseforskjell, støyer og er veldig dyre. Flere "vanlige" disker slår også Raptorene. Hilsen, efikkan. 6165689[/snapback] Har du noen tester eller linker til det du sier om Raptor-disker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå