Movieheart Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Før har jeg ikke brukt å ha noen ikoner på skrivebordet, kun Min Datamaskin og Papirkurv. Men i dag bestemte jeg meg for å legge en del ikoner på skrivebordet. Det jeg gjorde da var å kopiere .exe filene i mappene for så å lime de inn på skrivebordet. Dette var den eneste måten jeg kunne gjøre det på siden jeg ikke kan trykke høyreklikk, send til skrivebord. Jeg aner ikke hvor det har blitt av den knappen, men den har bare forsvunnet. Men problemet kom først da jeg skulle åpne ikonene fra skrivebordet. Det funka ikke, .exe fila fant ikke de filene den skulle finne og programmet klikket. Når jeg skulle åpne f.eks. steam begynte den å oppdatere seg, og plutselig kom det en masse filer på skrivebordet mitt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Du kan ikke kopiere, du er nødt til å ha snarvei. Det kan du gjøre med å holde Alt inne mens du dra filen til skrivebordet. Eller du kan dra filen ut på skrive bordet med høyremustast og velge lag snarvei som dukker opp når du slipper knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå