draboda Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hovedkort MSI K7T266 Pro2 (VIA KT266A) Prosessor AMD Athlon XP 2100+ CPU-kjøler ThermalTake SilentViking RAM 256 MB Apacer DDR SDRAM CAS2 Skjermkort Club3D Radeon 9700 Pro Harddisk Seagate Barracuda 60 GB 7200 rpm dette er hva hw.no har brukt på en av de siste testene. jeg vet dette er en bra data, og det er ca det som er det mest vanlige å ha. men bør de ikke ha litt bedre data så de får max ytelse ut av f.eks Club3D Radeon 9700 Pro?? ellers så synes jeg de gjør en utrulig bra jobb :smile: Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 hva er så dårlig med den maskinen? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Dette synes jeg er en bra pc. Kansje litt mer RAM hadde hjulpet, men ellers er den helt OK Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 det hadde kansje vert greit å testa med 8x agp om det i det hele tatt er forskjell Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 For min del syntes jeg den er helt grei , jeg. Men visst du absolutte vil ha en bedre test PC , tror jeg ikke hw.no har noe imot at du gikk penger til de :smile: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 hmm.. alle tester jeg har sett hittil sier at agp 8x ikke er noe bedre enn 4x.. eneste prob med den maskinen er vel at cpu'n er litt slack.. :smile: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Synes hw.no's testmaskin er ok, de fleste som sitter her har omtrent noe tilsvarende. Derfor synes jeg det er kjekkest å teste det på en sånn ''dårlig'' maskin, om du vil kalle det det. Lenke til kommentar
draboda Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 jeg har aldri sakt at det var en dårlig pc, men de kunne gjerne hatt en litt bedre en. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 18:30, skrev draboda:jeg har aldri sakt at det var en dårlig pc, men de kunne gjerne hatt en litt bedre en. En bedre PC tror jeg alle ville hatt. Kanskje hw.no har økonomiske problemer fortiden , hvem vet? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Eller kanskje føler de at de ikke trenger en bedre PC? - Judaz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 pcen takler alt som er av spill på markedet i dag.. er vel ingen grunn for de å gå "overkill" på en ny pc nå da ? Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 bedre pc??? Jeg er glad de ikke tester med en wondermachine from Gatesland jeg!!! hadde de testet en maskin som var verdt 20000-30000 tusen så få av oss kunne bruke testen for å sammenligne med våre egne maskiner. Synes at pc'en er grei jeg :smile: Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 bedre pc??? Jeg er glad de ikke tester med en wondermachine from Gatesland jeg!!! hadde de testet en maskin som var verdt 20000-30000 tusen så ville få av oss kunne bruke testen for å sammenligne med våre egne maskiner. Synes at pc'en er grei jeg :smile: Lenke til kommentar
draboda Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 jeg må si det er litt forskjel fra den CPU en hw.no har nå og den xp prosessorn de har testet nå! f.eks på testen av xp2800 har de fått 3000 mer på 3dmark2001se enn på den de har nå! men jeg må si meg litt enig i att det er teit om de kjøper en vidundermaskin som koster 20000-30000 for da kan de flest ikke få godt nok grunnlag for å kjøpe det produktet selv! så sårry att jeg lagde dette forume. jeg tar det tilbake att hw.no trenger ny testmaskin! :smile: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 poenget er at når de tester skjermkort på den maskinen de har idag ser man ikke noe forskjell på skjermkortene fordi cpu'n er så treg, det er kanskje ok å vite at det ikke hjelper å kjøpe et radeon9700 kort framfor gf4 ti4600 på en slik maskin, men man er jo gjerne interessert i om skjermkortet kan brukes i neste generasjon maskin :wink: sagt på en annen måte. når de tester skjermkort er jeg interessert i hvor kjappt skjermkortet er. når de tester cpu er jeg interessert i hvor kjapp cpu'n er etc... at de tester med litt eldre hardware i tillegg er/hadde vært et stort pluss, men ikke alene :smile: Lenke til kommentar
draboda Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 du sier no der blackbrrd Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Man skal nok ikke helt se bort i fra at det i løpet av ikke alt for lang tid vil bli både raske XP -og P4-maskiner i testlabben. Vi får se hva som skjer utover :smile: Lenke til kommentar
macklett Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Haha, så folk ser ikke hva som er galt med Hardware sin testmaskin? 256 MB Ram, og muligens kjører de XP også. Dette er bare latterlig, venter til de skal teste UT2003, på høyeste detalj :smile::) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Syns de burde hatt 512-1024 pc3200 ddr-ram, 8x agp og litt bedre cpu Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 og intel da seff.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå