Gå til innhold

Demo av Hitman: Blood Money (PC)

Anbefalte innlegg

For andre som lurer fungerer det perfekt på 7600GT xxx edition =)

Synes demoen i seg selv er ganske fet. endelig har de fikset det med pistolskuddene som gikk sinnsykt treigt. Var jo så ille at man måtte time skytingen hvis man skulle treffe en løpende person.

Grafikken ser også ganske pen ut =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offtopic: kan jeg spørre hvorfor noen av dere anti-pirater har så enorme linjer? hvor ligger behovet?

6162097[/snapback]

Når din første linje var 300bps modem og det å laste ned 500kb fra en database i tyskland en gang på åttitallet ga deg husarrest pga telefonregninga foreldra fikk.... er noe med å ha en ålreit linje når du blir stor gutt og kan betale selv. :)

Jeg har forøvrig en mye bedre bil enn jeg trenger også.

Men egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du spør. Naboen har en enda bedre bil, men har aldri ramlet meg inn å spørre han hvorfor.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Offtopic: kan jeg spørre hvorfor noen av dere anti-pirater har så enorme linjer? hvor ligger behovet?

6162097[/snapback]

selv har jeg 26Mbit/1,5Mbit, og ligger på rundt 2,5 MB/ fra servern til gamer.no

behovet ligger i linje ut. hadde jeg hatt sdsl hadde jeg klart meg med mye mindre. Har man råd, kan man ta seg råd.

dessuten er det greit med bredt bredbånd hvis man har flere ting koblet opp samtidig; bærbar pc, xbox 360, stasjonær..

Lenke til kommentar

nevte vel det ikke i forrige post, men jeg kjører et 7800GT kort med en opteron 146 og 2gb ram, alt funker strøkent med 1280*1024, alt på max og 4x/8x AA/AF

bør vel nevne at jeg har fullversjonen, har ikke testa demoen.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Likte demoen meget godt, får en god følelse at spillet holder seg tro til Codename 47 og Sillent Assasin. Contracts ble i mine øyner alt for tamt og kjedelig, noe som det ser ut som de har lært av og ikke prøvd å gjøre igjen.

6168563[/snapback]

Jeg lurer på hva det var du syntes var mer "tamt og kjedelig" i Hitman Contracts enn i toeren? For meg virker de to spillene å være tuftet på i all hovedsak nøyaktig samme grunnlag.

Lenke til kommentar
Likte demoen meget godt, får en god følelse at spillet holder seg tro til Codename 47 og Sillent Assasin. Contracts ble i mine øyner alt for tamt og kjedelig, noe som det ser ut som de har lært av og ikke prøvd å gjøre igjen.

6168563[/snapback]

Jeg lurer på hva det var du syntes var mer "tamt og kjedelig" i Hitman Contracts enn i toeren? For meg virker de to spillene å være tuftet på i all hovedsak nøyaktig samme grunnlag.

6169952[/snapback]

Det jeg mener med at Contarcts blir tamt er at du ikke kan bestemme hva du vil ha med deg på neste oppdrag. Det var litt av sjarmen med Silent Assasin, at du kunne ta med deg automatvåpen og rule gata om du ville, mens i Contratc fikk du utlevert våpnene på begynnelsen av oppdraget og hadde lite med å bestemme våpenvalget. Dermed syntes jeg det ble litt kjedelig og tamt i forhold til de fåregående spillene :)

Lenke til kommentar

spillte på første mission da har jeg ingen våpen, men blir sett av to ganstere, som trekker våpen på meg, det eneste jeg kunne gjøre var å trykke på skyte/slå knappen, nå som i de gammle spillene gjorde at han bokset, det var elendig da det skada lite og man døde som oftest, men her tar han tak i første karen dytter han av gårde, mens han tar våpenet hans, og så fort jeg får våpenet skyter jeg han andre, alt skjer på 1 sekund, veldig tøft.

Lenke til kommentar
...men her tar han tak i første karen dytter han av gårde, mens han tar våpenet hans, og så fort jeg får våpenet skyter jeg han andre, alt skjer på 1 sekund, veldig tøft.

6170671[/snapback]

Akkurat der smilte eg nesten av meg trynet. :D Så utrolig digg var det faktisk!

Lenke til kommentar
Hva mener dere med flyt i spillet? 60fps+? En sa tidligere i posten at hans syn på flyt var 25-60fps, noe som jeg også har. Dette vil jeg ikke kalle flyt, eller er jeg bare litt kresen?

6170702[/snapback]

Jeg har mellom 25 og 60... Og jeg merker ikke no spesielt til lagg da... Men er jeg unik kanskje??

Lenke til kommentar

7800GT har da ingen problemer med å dra det i vei. Opteron 148, 2 gig ram. 1280x1024 high, glattere enn flytende olje...

Jeg ble sjokkert da jeg leste denne tråden etter å ha spilt spillet, jeg var nemlig overrasket hvor LITE det krevde. Ligger på typisk 42-51 frames. Det er med alt på max i 1280x1024.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...