Joachim_F Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå har den offisielle kunngjøringen fra Ubisoft kommet; den populære TV-serien Lost blir spill i 2007. Les mer Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Skeptisk optimisme er alt jeg føler. ;D Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Blir kanskje litt mer optimist når jeg ser at det er Ubisoft Montreal som skal utvikle, men de må komme opp med en rimelig god story og gameplay for at dette skal bli en suksses. Ganske skeptisk, men for all del, kan jo bli bra. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 har egentlig ikke særlig tro på dette jeg heller.. men tenk hvor rått det kan bli... cryengine til grafikk motor hadde hvertfall vært perfekt.. hehe.. og mulighet for freeroam.. alla gta serien.. sånn ville hverfall jeg hatt det Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jau, mulig det blir bra. Håper egentlig serien er ferdig før spelet kjem ut då. Men det er jaggu ikkje sikkert. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 har egentlig ikke særlig tro på dette jeg heller.. men tenk hvor rått det kan bli... cryengine til grafikk motor hadde hvertfall vært perfekt.. hehe.. og mulighet for freeroam.. alla gta serien.. sånn ville hverfall jeg hatt det 6161932[/snapback] Skulle i såfall vært Cryengine 2. Crysis(Farcry 2 på en måte) bruker denne og har blitt kåret til å være spillet med best grafikk på E3. Alle vegetasjon har fysikk, så du kan felle trær ved å skyte nok på de. Sjekk en video her: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 blir spenender å se hva di får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg