Proxer Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei er det noen her som har peiling på hvordan jeg kan ta fra hverandre disse kontaktene uten og kjøpe verktøy..skal trekke keblene med sleews Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 en nål og mye tolmodighet. Hvis du finner noe som er smalt nok til å tre mellom metallet og plasten slik at du får klemt inn sperretappene så løsner de fra plasthylsen. Pass på å lirke sperretappene litt ut igjenn slik at de fester seg når du trer ledningene på plass i hylsen igjenn. Ting jag har brukt til denne type modding er; knappenål (funker mer er slitsomt), tynneste skrytrekker i urmakersett, og den mest effektive; spiker som ble dremlet til en flat, passe bred tupp ytterst. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Eller så kan du ta en gamel TV-antenne, så finner du bare det "røret" med rette I/D så skal det gå. Eller så kan du bruke nål, miniatyr skrujern eller noe annet tynt. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Takk for alt...men jeg begynnte før jeg fikk lest hva dere hadde skrevet...men som dere skrev så fant jeg det miste skrujernet og stappet det nedi mog klemte inn og det funket...takk for hjelpen.. mvh Proxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå