Knugo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Når jeg prøver og installere MOHAA, får jeg bare en feilmelding: Couldnt load default.cfg. Fila ligger jo på cdn. cdn er helt fri for hakk osv. Jeg bruker win-XP. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 lag en bin fil og kopier den til hd'n, bruk daemon tools (søk: google.com) og innstaler/kjør spillet fra hd'n, sjekk om det funker da. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Installerte daemon 3.17 på pcn nå. Men jeg skjønte ikke så mye av det. Leste litt i hjelpe fila. Etter som jeg forsto det så skulle jeg bruke progs som clone osv. Jeg brukte clone-cd, men det den gjorde var å lage en .img fil på hd'n, ikke bin fil! Hvilket prog skal jeg lage .bin med? Og hva skal jeg gjøre med bin fila? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Cdr-Win fra Golden Hawk lager *.bin filer. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Åpne .bin-fila eller .img-fila med Daemon. Høyreklikk på ikonet nede i hjørnet, gå opp på Virtual CDCD-ROM og ned på "Set number of devices". Du trenger 1, hm.. 2 devices for MoHAA. Daemon lager nå to virtuelle DVD-ROM'er som du kan åpne images med. Høyreklikk på ikonet igjen, gå opp på Virtual CD og DEVICE X. Inne der velger du "Mount image". Da åpnes en filbrowser som du må finne image-fila din med. For å være sikker på at du finner fila, så setter du browseren på "All files". Vips, spillet skal starte så fort du "mounter" det. Eneste imaget Daemon ikke åpner er Nero's .nrg etter min erfaring. Shio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå