Joachim_F Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå kan du laste ned tre nye biler for Project Gotham Racing 3, samt en sjørøverhule for The Elder Scrolls IV: Oblivion. Les mer Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg hater at vi må betale for for oppdateringer som skulle vært gratis, slike ting får meg til å laste ned piratversjon av oppdateringer som denne. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg hater at vi må betale for for oppdateringer som skulle vært gratis, slike ting får meg til å laste ned piratversjon av oppdateringer som denne. 6161167[/snapback] Fy på lanken din! Men de skulle vært gratis ja... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Nå er jo faktisk PGR-innholdet gratis her da (sponset av Cadillac antar jeg)... Endret 23. mai 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) En annen ting som er verdt å nevne i samme slengen er ang. G.R.A.W (hentet fra Gamespot) "Ubisoft has also announced upcoming content for its best-selling title Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter. No details on availability or pricing as yet, but the information sent to us contained an image of a new co-op campaign named River Depot. The company is set to release more information on the download in the coming days, so keep an eye on GameSpot news for more details as they happen." Ny co-op campaign høres helt fortreffelig ut! Endret 23. mai 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Sjukt den sjørøver hula høres kult, gjett om dette blir min faste boplass, Jeg blir den nye Captain Jack Sparrow! :!: Lenke til kommentar
sebste Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg er satans lei å vente på disse 360 oppdateringene i Norge. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vente? Den var jo ute på Live faktisk før artikkelen ble publisert her. Bare til å laste ned og kjøre avgårde! I tillegg er det en egen konkurranse på gang, der de som klarer å sette en tid blant de 100 beste for en av cadillacene får et eget Gamer Picture som belønning (velg Gotham Career, finn bilene i garasjen din, velg 'test drive' og kjør så fort du kan på den halve F1-banen på nürnburgring (ikke hele, som det sto i pressemeldinga). Du må forøvrig kjøpe bilene slik at du får de i garasjen din, men de koster 0CR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg