wuidrin Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hei Pcen min slo seg av mens jeg partisjonerte og nå kommer den ikke lenger enn til bios. etter dette kommer det bare svart skjerm, jeg får heller ikke boota fra cd.. noen som vet om det går ann å fikse? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 partisjonerte du med ferdig installert windows? Lenke til kommentar
wuidrin Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Ja. eller brukte partisjon magic å partisjonere med Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 gjorde det samme dumme en gang fler år tilbake... jeg fikk heller ikke bootet. måtte faktisk ta ut harddisken og rense den ved å koble den til en annen datamaskin og formatere den der... du kan jo sjekke om bootsekvensen din ligger slik at den booter på cd-rom før harddisk. gjør den det så får du prøve å gjøre som jeg måtte... men å reinstallere windows må du nok uansett dersom partisjoneringa avsluttet mens den holdt på og derfor er disken din full av korrupte data..... Lenke til kommentar
wuidrin Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 ok. den booter på cd-rom før harddisk men hjelper ikke no. regnet med at jeg måtte installere windows på nytt, men får prøve på samme måte som deg da.. takk iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå