Dragon Hunter Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 PSP: 29 TitlesPlayStation2: 28 Titles PlayStation3: 17 Titles Nintendo DS: 17 Titles Xbox 360: 14 Titles Wii: 7 Titles Gamecube: 2 Titles Game Boy Advance: 2 Titles Xbox: 1 Titles Nok en grunn til å kjøpe PSP, les mer på: http://pspupdates.qj.net/Sega-Sammy-Reveal...pg/49/aid/42875. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nice! Sega står jammen på med spillene sine! Var nok eit sjakktrekk det og trekke seg ut fra konsollkampen med dreamcast ja. Så kan vi nyte godt av alle spillene på de forskjellige formatene Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Nice! Sega står jammen på med spillene sine! Var nok eit sjakktrekk det og trekke seg ut fra konsollkampen med dreamcast ja. Så kan vi nyte godt av alle spillene på de forskjellige formatene 6160763[/snapback] Best av alt var det at Sonic overlevde revolusjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nice! Sega står jammen på med spillene sine! Var nok eit sjakktrekk det og trekke seg ut fra konsollkampen med dreamcast ja. Så kan vi nyte godt av alle spillene på de forskjellige formatene 6160763[/snapback] Best av alt var det at Sonic overlevde revolusjonen. 6160788[/snapback] Jepp! Er faktisk lenge sia eg har spillt eit Sonic spill når eg tenker meg om. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Bra kommentar: "All I can understand is that either Sega has no business sense or Sammy is having some kind of affair with Sony." Det må nok litt mer til for at folk skal gidde å kjøpe PSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå