Ulven Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hva hender når man høyner agp volten og er det skadelig ? Kan det hende kortet blir mere stabilt ? Endret 23. mai 2006 av Ulven Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 agp volten, den i bios tenker du på? den tror jeg ikke du skal røre nei.... er vel den spenninga som kortet for i starten av kretsen, og blir den for høy så tror jeg det kan gå gærent.... MEN det kan være jeg tråkker i salaten nå. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hva mener du med i starten av kretsen? Har selv satt denne fra stock (1,5v) til 1,8v for å få bedre klokk! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 nei som sagt jeg tråkka i salaten i bios har jeg noe som hater AGP Voltage... kan jeg bare stille på denne så kan jeg klokke bedre? no shitting my balls? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 nei som sagt jeg tråkka i salaten i bios har jeg noe som hater AGP Voltage... kan jeg bare stille på denne så kan jeg klokke bedre? no shitting my balls? 6193658[/snapback] Heeeelt riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå