Neppe Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg har bindingstid på telenor sitt fri120 abbonement. Det går ut i februar neste år. Det kosta meg da 1 100 å kjøpe meg ut. Det jeg fundere på, om det er mulig å bytte til Djuice Nonstop, å fortsatt ha bindingstid til februar 2007. Gjør ikke noe om det vil koste meg et par hundre. Har noen venner som har skaffet seg sms mania, så kom pomper inn med sms, går vel fort ett par tusen i måneden (Jau sykt). Noen som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det koster ikke noe å bytte til nonstop, bindingen har ikke betydning når du bytter til et ab. med samme eller høyere mnd. avgift, da fortsetter bindingen med nonstop Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Merka det nå, men åssen gjør de det med betaling av faste avgifter når man skifter i midten av en månede ? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Merka det nå, men åssen gjør de det med betaling av faste avgifter når man skifter i midten av en månede ? 6166986[/snapback] Blir avregnet fra den dagen du endrer abonnementet. Prisforskjellen korrigeres på neste faktura. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Telenor er greie på det der faktisk. Ikke noe problem med dagsavregninger heller. Eventuelt sender de deg en sluttfaktura på Fri120-abonnementet. Endret 25. mai 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nå som trådstarter har fått svar, kaprer jeg tråden litt. Bare lurer på om det er gratis til å sende MMS til epost også med Djuice NonStop? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nå som trådstarter har fått svar, kaprer jeg tråden litt. Bare lurer på om det er gratis til å sende MMS til epost også med Djuice NonStop? 6181276[/snapback] MMS til epost? Kan du ikke like gjerne sende en e-post direkte fra mobilen til epost? Mulig jeg ikke helt tok spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har ikke satt opp noe epost tjeneste på telefonen, men kan jo sende en vanlig MMS til en epostadresse istedet for ett telefonnr. Så bare lurte på om det går for det samme. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Burde vel det. 09000 har åpent hele døgnet, de kan sikkert svare. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Telenor tar seg ekstra betalt for MMS til e-post, selv om du har Nonstop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå