hauk74 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 har montert et slikt kort i dag. har problemer med å kjøre cpu over 1300 mhz uten henging. MEN kan dte ha noe med cpu external frequency selection? jeg har satt nen på 100 mhz nå. ser xp 2100 som jeg har har 266 mhz buss. er det dette det er snakk om? ser listen min går til 230 mhz. det er der man har 6 stk brytere som skal veksles mellom on /off. noen med erfaring?? Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Monterte et slikt kort i helgen i min maskin. Rørte ikke "dip switchene" og det kom opp 2 alternativer da jeg startet opp PCen, hvor et av dem var riktig. 1,4ghz. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har det samme hovedkortet, har ikke rørt en jumper eller dip swichen. PC'en vil ikke bote (vifta kører bare igang og så stopper.) Skulle jeg flytet noen jumpere :???: får se hva jeg får gjort med mitt system så det starter igjen, i høstferien. LOZER :smile: Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Gå inn i bios når du starter opp sett cpu instillingene manuelt f.eks. 12,5X133 hvis du har XP2000 som jeg . Minne instillingene skal da settes til 4:5 hvis du har PC2100 DDR . Ikke aktiver turbo intillengen på minne uten at du får komme inn i Windows først .Dette her måtte jeg gjøre ihvertfall for og komme igang når jeg skiftet hovedkortet mitt . MVH Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå