Gå til innhold

Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har heltklart med en tulling å gjøre her.

Men når dere kritiserer house for å ikke respektere at andre har forskjellige smaker når det gjelder spill. Ja ta skal dere fanken meg ikke kritisere han for å ikke like cs, det blir dobbel moralsk det.

back to the house, litt lame post........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-f5936

Quote:

On 2001-12-08 22:54, house skrev:

Vedder at
ALLE
Counter-Strike FANS kommer til å lese dette....

men jeg vil nå bare si at counter-strike er det LATTERLIGSTE spillet som noen gang er sluppet... finnes ikke noen stil over det i det heletatt.. bare en mølje... folk som sitt å spiller cs flere timer i strekk per dag, har seriøse problemer, å bør oppsøke lege...

COUNTER STRIKE ==== DRITT!!!!!

Død og fordervelse over CS.....

Housey

Det var din mening.vi har alle våre meninger! vi er alle forskjellige.noen liker quake 3,noen liker tribes2 og noen liker cs...

Tror ikke cs er så dårlig som du skal ha det til..Gooseman (han som programmerte CS) ble faktisk kontaktet for å lage en simulator for det amerikanske militæret, etter cs. Dette sier jo litt.

Som dere kanskje skjønte er jeg svoren cs tilhenger og har vært det siden beta 1 og vil alltid være det

"All your base are belong to us"

[ Denne Melding var redigert av: _OO7 på 2001-12-10 01:28 ]

Lenke til kommentar

hmmz.. etter hva jeg tror, så tror dere at jeg er helt blåst i huet. vel kansje litt sant er det oxo, men men...

jeg kan virke litt "14iss" eller noe i den duren, men akk nei, er dessverre ingen 14iss =)... det at jeg har spillt CS så lenge som siden Beta 3.1 .. (er vel 2 år siden eller noe) er sant, jeg spillte det lenge, det var phett, men så blei det litt el komersielt. å alle starta å spille. det var rundt da CS gikk fra Beta til "spill" .. DE ØDELA SPILLET!!!.. så var det jo cheats da.. spike wall osv osv osv osv osv.. faen meg mange latterlige cheats... det er oxo med på å ødelegge moroa.. .. dere forstår..... tenk... tenk hardt.. det skader ikke..

Housey

Lenke til kommentar

Jeg vil holde meg til temaet.

Du sier at cs er "bare en stor mølje"

Det må jeg si meg total uenig i. Hvis du spiller med noen mellom gode spillere (2måneders erfaring+)

så vil du merke at det er organisert. Det er det som gjør cs så spesielt. Det er farlig å dø. det tvinger folk til å sammarbeide mer en før og hvis noe går galt, så er det bare å vente bitte litt så blir (forhåpentligvis) lagene gjevne, og du får en ny sjanse.

Men, jeg spillte spillet _mye_ når jeg først fikk tak i det, men så må jeg si meg enig med deg det er altfor mange cheatere. "n00b's" overalt.

I tilleg når JEG blir beskyldt for å jukse, fordi jeg var heldig med to-tre headshots, så blir jeg gal. Jeg spiller nesten ikke cs mer. Hver gang jeg går for å spille, så er det en cheater der.

Så hvis noen har noen andre add-ons (som strike-force) å anbefale meg, vennligst gjør det. De må bare være fri for cheaters

Ps. Jeg har ingenting imot nybegynnere, de gjør det bare litt lettere/vanskligere. Det er når de cheater at det blir ille. Cheater ingen erfarne?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har forstått vitsen med å hoppe rundt om kring og skyte "folk" som i quake, åssen klarer du deg da i CS(den polse)? Greit nok, du hopper ikke like mye der, men det går da ut på det samme, sikte på noen figurer på en skjerm, enten det heter cs eller quake.

Har fragginga så mye mer mening i CS enn i quake? Det går vel ut på å få "poeng" til laget ditt, i begge spillene. Det som gjør q3 mer morro enn CS for min del iaf, er at jeg slipper å vente på at folk skal bli ferdige, hvis en dauer. Kan bli ok2k boring å sitte og se på 2 som camper i hver sin base (sier ikke at det alltid skjer, men det skjedde den gangen jeg testa cs... det var nok for meg.) CS er sikkert ett morsomt spill, akkuratt som jeg synes quake er morsomt. Smaken er som baken, Delt :smile:

[ Denne Melding var redigert av: MaxPain på 2001-12-10 11:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-08 22:58, house skrev:

ja riktig....

hvem andre er enige med meg om at Counter-Strike er en feiltagelse ? det skulle ikke blitt oppfunnet...

Folk drar jo faen meg på LAN parties for å n00be i Counter-Strike

Greit.. jeg skal innrømme at jeg har spillt det.. spillet er døds kjedelig... man blir jo kallt n00b bare man dreper 10stk ... FUCK å DRA.... slutt med CS

Housey

Norges lag i VM kom på fjerde plass da...

Lenke til kommentar

Hei!

Kunne godt tenkt meg å fått premie pengane til den 17åringen som hadde vunnet nesten 750.000 nok på å spille dataspill i løpet av 12 mnd :wink:

Når det kommer til spill har eg faktisk ALDRI spilt CS :wink:

Har som oftast spilt eit spill ei lita stund så har eg prøvd eit nytt and so on..

Kva andre synest om dei spilla eg spiller bryr eg meg ikkje noko om.

Likte å spille liten sau eller hellikopter med basoka på hovudet som spilte basketball i Quake 2...

Elles så synest eg Revolt var litt ok..Og å spille gamle arcade spill på pcén..

Ønsker meg rød atari t-shirt til jul..:wink:

Lenke til kommentar

Ser her at folk har forskjellige meninger.. Og det respekterer jeg!

Men..

CS er gammel.. bruker en utdatert grafikk motor.. Og det finnes alt for mange hull i det! (cheats)

Flytt CS over på en ny grafikk motor, fjern bugz (hull) og kall det cs 2.0!

Da snakker vi om et digt spill!!

-zyklopz-

Lenke til kommentar

Helt enig med house. CS suger hardt. Og ingen skal komme og fortelle meg at det er realistisk. Ghost Recon er realistisk, en kule og du er død. De fleste som spiller er vel ikke ute etter realisme uansett, de skal bare putte et magasin i trynet på en figur....

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg forstår ikke hvor dere har dette med masse cheatere i cs ifra? Det var masse cheatere rundt 1.0 1.1 og i tiden rundt dette.

Men nå i dag 1.6 cs:cz er det ikke masse cheatere ute å går. Jeg tror faktisk jeg kan si rett ut at jeg ikke har sett noen cheatere på måneder. Har selv spillt cs fra tidenes morgen. Og jeg spiller det fortsatt.

Ja er mange der ute som "whiner" på at du cheater. Men er ikke så vanskelig å overse dem. Jeg spiller endel på BadAss 4 cs:cz hender fortsatt det kommer beskyldninger derifra. Men admins og spillere flest kjenner meg igjen. :love:

Og hvis du ikke har sett hvordan et cheat fungerer synes jeg ikke du skal uttale deg om folk cheater eller ikke.

Har jeg cheatet? Jepp, satt på LAN 11stk spillte cs...vi brukte ogc hele gjengen, bare på pur f... Men det er faktisk noe av det ekleste jeg har prøvd, jeg spiller MYE bedre uten cheat. Det å se gjennom vegger se var virkelig ikke noe for meg ihvertfall. :thumbdown:

Men uansett...cs er et kjempe spill. Er ikke masse cheating og der er en masse kule folk som spiller. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...