house Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 [ Denne Melding var redigert av: house på 2001-12-16 16:14 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Kunne vært spilleanmelder på gibme du :smile: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Blir det neste nå at folk skal komme med tilsvarende anmeldelser av filmer (DivX o.l.)? Spar oss, vær så snill. Hvis noen ber om anmeldelser, ok, men ellers... skriv et leserinnlegg i VG du. -P- Lenke til kommentar
house Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 ja riktig.... hvem andre er enige med meg om at Counter-Strike er en feiltagelse ? det skulle ikke blitt oppfunnet... Folk drar jo faen meg på LAN parties for å n00be i Counter-Strike Greit.. jeg skal innrømme at jeg har spillt det.. spillet er døds kjedelig... man blir jo kallt n00b bare man dreper 10stk ... FUCK å DRA.... slutt med CS Housey Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 OK dere sier at Counter-Strike er et DRITT spill, at det er kjedlig, at det ikke har noe menig, at det er noe av det lattligste som er blitt sluppet ut.. MM.. Folk som sier slikt er de folkene som SUGER mest i Counter-Strike, og i andre FPS spill for den saks skyld.. De er bare rett og slett helt UBRUKLIGE i slike spill... DE vil bli bedre, men de greier det ikke. Ergo så blir de irritert, og automatisk så blir spillet et DRITT spill for dem... HALLO.. det er ikke vår feil at dere SUGER... Å slutt og kom med slike usaklige utaelser... Forkalr heller Hvorfor DU!!!!! syns at Counter-Strike er et dritt spill... (hvis dere tenker dere godt om så er det vel forde et dere blir eller har blitt DREPT helle tiden), men det kan jo væra morro å høre om det er noe annet som gjør spillet så !"#¤%#¤% som dere sier... :smile: Salsa-Sephiroth http://www.clansalsa.com Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Quote: On 2001-12-08 22:54, house skrev:Vedder at ALLE Counter-Strike FANS kommer til å lese dette....men jeg vil nå bare si at counter-strike er det LATTERLIGSTE spillet som noen gang er sluppet... finnes ikke noen stil over det i det heletatt.. bare en mølje... folk som sitt å spiller cs flere timer i strekk per dag, har seriøse problemer, å bør oppsøke lege... COUNTER STRIKE ==== DRITT!!!!! Død og fordervelse over CS.....Housey counter-strike er ikke laget av noen spillselskaper. det er laget av noen som hadde litt for lite å gjøre på. jeg tror ikke akkurat du hadde klarte noe bedre... Lenke til kommentar
Colin Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg synes hele uttalelsen faller på sin egen urimelighet. Smak og meninger om hva som er et godt spill er helt individuelt. Jeg kan ikke med god samvittighet fortelle andre hva som er bra og hva som er dårlig, fordi jeg kan ikke være enig i det folk mener. Jeg har akkurat kjøpt CS, og er helt "n00b", og synes det er morsomt uansett. Men det finnes de spill-typer jeg ikke liker, men jeg kan da ikke kalle dem dritt-spill. Hvis man liker et spill, så er det nok. Slutt å kritisere de som har annen smak en deg selv!! Pål Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Kan ikke gjøre annet enn å le meg skakk!!! LOL Personlige medinger er greit, men ... Orker ikke å krangle, bare legge fram fakta... Du er en av få som ikke skjønner CS, men det er et faktum at internett bruk, online spilling, gjorde tidenes hopp etter at CS ble populært... Fortell meg... spiller du et spill som er så "stort" at det avholdes VM i, med 3mill kr i premiepotten....? Nei...? d var d jeg tenkte... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Må si at jeg er EKSTREMT lei av folk som deg House. Det er greitt at du ikke er god i CS, men du trenger ikke si til alle at det er et dårlig spill. Skjønner ikke hvorfor det er så mange som sier: "CS SUGER!!!! Q3 RULER!!!!!!". Det er en grunn til at Counter-Strike er DET mest populære online spillet. Ingen kan nekte for at CS er et bra spill som er godt laga. Om du liker det eller ei har ingenting med saken å gjøre. Tror det er mange som bare vil være "hardcore" og derfor sier at Counter-Strike er et newbie-spill. Er jævla lei å skrive nesten det samma opp igjen og igjen... og igjen. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Counter-strike er den eneste grunnen til at jeg kjøpte meg ny pc og installerte Windows (grøss) på denn. Så hold nå kjeft med sånne usaklige utalelser. Forresten, høres ut som om du nettopp tapte alvorlig. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hei. Selv har jeg aldri vært noen "spiller", men for ca et halvt år siden prøvde jeg og noen andre Half-Life multiplayer, og også Teamplay. Og jepp jeg inrømmer at jeg er blitt hekta. Tenk det, i en alder som nærmer seg 30!!!!! Men jeg liker mye bedre Half-Life enn CS da.. Omganger på ca 20 til 40 min. Virker som om alle andre spiller CS, men vi liker bedre HL.. Er det andre som oss? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Det er kanskje ikke uten grunn at CS spilles av over 50.000 til enhver tid. til "house": Hvis du misliker CS så sterkt (sikkert fordi du ikke har bra nok PC til å kjøre det) så ta deg en tur på http://www.strikeforcecenter.com og snakk dritt om CS til noen som er så tragiske at de nyter å lese det...... Lenke til kommentar
house Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 FETT!!!. fikk til det jeg ville, jeg ville at folk skulle bli sure, jeg VEIT at det er mange CS støttere. og en liten ting, jeg KAN CS, første gang jeg spillte CS var fra Beta 3.1 å ut til 1.1 .. da ga jeg opp, blei lei det møkka spillet ...... Det som irriterer meg mest med spillet er at det er så MANGE som spiller det, 90% av det cheater, de er latterlige, dermed blir spillet latterlige, så hadde alle cheatere slutta å spille så hadde det faktisk vært litt kult, det hadde ikke blitt for mange av dem, det hadde ikke blitt irritasjoner, kicking osv osv osv.... CHEATERS ... GET A LIFE.. and etc, dekk forstår hva jeg meiner.. Hosuey =) Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Til Miniguru. 30 er da ingen alder... jeg håper da at jeg fremdeles kan glede meg over et pc-spill innimellom selv om jeg har fylt 30.. og det er vel et par år til. Så lenge en vet hvor prioriteringene går. :smile: Spilte forresten HL da det kom ut, ble lei et par år og prøvde det igjen for en uke siden. Ble skuffa. Det er egentlig dårlig nå ift dagens grafikk. Men ikke dermed sagt at man alltid skal ha det siste. Ta f.eks. Unreal Tournament. Et genialt spill, fine tegneseriefigurer og med over 1024 i oppløsning ser det smooth ut. Prøv det. Keeps me going... :smile: (Jada, jeg spiller en del CS også, i et par ok klaner i Norge). -P- Lenke til kommentar
Bl4de Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hvor gammel er du House? Det at du sier at du har spillt CS så lenge, OG hater det er litt selvmotsigende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Bare fordi du suger maxx i CS, så er det ikke et dårlig spill... Det er faktisk det eneste spillet til nå med den samme stemningen og seriøsiteten over gameplayet... Du må jo selv innrømme at du er blant de få som virkelig ikke liker CS, siden det tross alt blir spilt av 99% av dem som drar på LAN parties, og det finne 16000 servere der 70000 folk spiller på internett?? Slike meninger kan du holde for deg selv, dette er et forum beregnet på å diskutere diverse ting i dataverdenen, ikke lese fjortis-oppkast skrevet av en bitter taper i CS... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Ja Cs suger!!!!! Det er ikke realistisk i det hele tatt. Prøv heller Cs klonen Infiltration ... Det kan man kalle realistisk OG J.... kult!!! http://www.planetunreal.cominfiltration Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 'cs er ikke realistisk' up meh ass... For å si det sån så er Red Alert og ganske urealistisk... fy!!!! ka så om det ikkje er urealistisk?!?! ikkje den fineste grafikken?!?! ka så.. så lenge det er helvette til underholdene å spille det med kammerater.. -- Ghost recon forever Lenke til kommentar
Rash Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 vil bare legge en kommentar til de som gidder å hisse seg opp av en liten drittonge med ingenting annet å gjøre på en å starte slike IDIOTISKE diskuskjoner som ÅPENBART bare er til for å provusere! *puster febrilsk etter luft* Det er jo helt klart at dette er en person som sitter HELT mutters alene i helgene og ikke har noe annet å gjøre! (dessuten suger han sikkert VILT i cs) Så ikke la dere provusere, bare send stakkarslige tanker til han og si at du synes synd i ham..vær så snill.. Rash Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Tenker vi her snakker om en som er bitter etter å ha falt av lasset, har faktisk vært rimelig heit, men jeg vet ikke om det er meg eller PC-en som til slutt sviktet, uansett, så blir jeg ikke så ofte beskyllt for å ha aimbot lenger for å si det på den måten. Uansett.. Hva er det som stinker så hardt i cs? Grafikken? Teamplayet? Du ble ikke respektert av de andre spillerne? Liker du Q3 bedre? (Ikke for å snakke dritt om Q), men selv har jeg aldri helt skjønt poenget med spillet, bare hoppe rundt å drepe hverandre uten noe annet mål og mening? Minner meg litt for mye om Doom. CS er det beste som har skjedd i dette tiår, så ikke prat shit, ellers kommer jeg innom en mørk kveld, kjører APCen inn i stua og drar frem mp5en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg