stian123 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Heisann! Jeg skal kjøpe et hjemmkinoanlegg. Vil gjerne har litt design på anlegget. Har kikket på disse tre, og lurer på hvem dere vill gått for: LG LH-W551TB JVC THS66 Philips HTS3610 Evt noen andre som ligner, men er bedre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Egentlig ingen av de, ville heller spart litt å kjøpt noe ordenlig. Men hvis jeg må velge blir det LG LH-W551TB eller Philips HTS3610 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 nå har ikke jeg lyttet på dette , men dynabel bruker da være bra kvalitet all over på sine produkter , og nå har di kommet med en komplett hjemmekino pakke Her , nederst på siden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ja enig med deg. Viste ikke at Eltek hadde kommet med det! Har ikke fått den nye katalogen enda... Ville kjøpt det, Eltek har jo masse bra produkter så da vet du at det du får er av kvalitet! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 jeg fikk katalogen hjem i posten i går Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror nok dynaBel'n er endel bedre enn plastikk annleggene som var linka til i første post.. Kan hende du burde skaffe deg subwoofer etterhvert på dynaBel anlegget men. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ser jo at begge front høyttalerene har sidemontert 8" de gir nok litt bass Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 vell en sub etter hvert skader jo ikke , men tviler på at det er nødvendig Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Kommer jo ann på hvor mye bass en vil ha da, jeg synes to 8" ikke gir fra seg spesielt mye bass, kan hende mine stativhøytalere er veldig bassfattige men.. Uansett er nok dynaBel annlegget det aller beste av alle de nevnte der. Og så har det muligheter for videre utbygging. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 blir ofte mindre bass i stativhøytalere fordi da er bassene i mindre kasser, da har de mindre "frihet" i kassen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 mine stativ høyttaler har bass så det holder , men det er veldig avhengig av forsterkeren , litt overkill i kraft henter alle dråper med kvalitet ut Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Litt OT her men, Klipsch RB-35 fortjener vel sikkert litt bedre enn en Yamaha RX-V1500 kanskje Men det får duge så lenge da.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 sikkert , btw tar jo lang tid og få god lyden i klipsch sine høytalere og da Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Det er sant, men mine høytalere har nok noen hundre timer på nakken.. Kjøpte dem brukt og har hatt dem i noen mnd nå, og jeg hører på mye musikk så de er nok så godt som ferdig innspilte nå, men igjen så er rommet mitt en killer for musikken Men nå burde vi vel gå over til Topic igjen, beklager til trådstarter for at jeg kidnappa tråden din litt Endret 24. mai 2006 av Equirinox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå