Straffa Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva var så morsomt med det? Det kan vel stemme det han sier. 6239851[/snapback] Enkelt og greit svar Nei Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva var så morsomt med det? Det kan vel stemme det han sier. 6239851[/snapback] Enkelt og greit svar Nei 6239884[/snapback] Enkelt å greit svar: Hvordan i helvete vet du det? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva var så morsomt med det? Det kan vel stemme det han sier. 6239851[/snapback] Enkelt og greit svar Nei 6239884[/snapback] Hvorfor kan ikke det stemme? Er da mange som mener at PS3 vil selge pga. av merkenavnet "Playstation" alene, da det for mange er ensbetydende med spill. Jeg vil da påstå at DVD er et sterkere merkenavn enn Playstation. Hvorfor vil mannen i gata gå bort fra noe han allerede kjenner? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva var så morsomt med det? Det kan vel stemme det han sier. 6239851[/snapback] Enkelt og greit svar Nei 6239884[/snapback] Hvorfor kan ikke det stemme? Er da mange som mener at PS3 vil selge pga. av merkenavnet "Playstation" alene, da det for mange er ensbetydende med spill. Jeg vil da påstå at DVD er et sterkere merkenavn enn Playstation. Hvorfor vil mannen i gata gå bort fra noe han allerede kjenner? 6239929[/snapback] Fordi media roser Blu-Ray opp i skyene og du hører ikke så mye om HD-DVD akkurat. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva var så morsomt med det? Det kan vel stemme det han sier. 6239851[/snapback] Enkelt og greit svar Nei 6239884[/snapback] Hvorfor kan ikke det stemme? Er da mange som mener at PS3 vil selge pga. av merkenavnet "Playstation" alene, da det for mange er ensbetydende med spill. Jeg vil da påstå at DVD er et sterkere merkenavn enn Playstation. Hvorfor vil mannen i gata gå bort fra noe han allerede kjenner? 6239929[/snapback] Fordi media roser Blu-Ray opp i skyene og du hører ikke så mye om HD-DVD akkurat. 6239950[/snapback] Har du noen eksempler på det? Alt jeg har lest til nå (har ikke lest veldig mye men) har sagt at det er umulig å foutsi noen vinner. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er enig med Avanore. Tror ikke navnet HD-DVD blir det som kommer til å selge formatet. Jeg tror mange av de første som kommer til å omfavne disse nye formatene, BlueRay og HD-DVD, vil være hjemmekino entusiaster. Og de er nok langt mere opplyste enn at det blir navnet på formatet som avgjør. Dr Peedee Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal nok være enig i det Dr.PeeDee. Ihvetfall kommer du med et opplyst innlegg. Ikke et slik søppel innlegg som avanore kommer med. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 De største selskapene som finnes innen media og data som du kan se på bildet under støtter Blu-Ray 100%. Tviler sterkt på at de hadde gjort det hvis de ikke var 100% sikkre at dette formatet vil være fremtidens media. Blu-Ray har mye annet enn bare 50GB. Det skal være omtrent umulig å lage riper eller knekke platen. Du kan ta en slegge å banke på den så sette den i spilleren og den er like bra. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal nok være enig i det Dr.PeeDee. Ihvetfall kommer du med et opplyst innlegg. Ikke et slik søppel innlegg som avanore kommer med. 6240108[/snapback] Takk for den. Jeg har all min rett å svare det jeg mener og ikke hva du har lyst til å høre. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal nok være enig i det Dr.PeeDee. Ihvetfall kommer du med et opplyst innlegg. Ikke et slik søppel innlegg som avanore kommer med. 6240108[/snapback] Takk for den. Jeg har all min rett å svare det jeg mener og ikke hva du har lyst til å høre. 6240125[/snapback] Bedre at du kommer med en post som du akkurat postet over, enn å bare komme med søppel. Setter mere respekt av det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 De største selskapene som finnes innen media og data som du kan se på bildet under støtter Blu-Ray 100%. Tviler sterkt på at de hadde gjort det hvis de ikke var 100% sikkre at dette formatet vil være fremtidens media. Blu-Ray har mye annet enn bare 50GB. Det skal være omtrent umulig å lage riper eller knekke platen. Du kan ta en slegge å banke på den så sette den i spilleren og den er like bra. 6240120[/snapback] Det kan nok stemme det du sier. Men slik jeg personlig tror, så blir det ingen vinner. De kommer sikkert til å bli støttet av de som vil bruke det, og de kan sikkert komme til å få hvert sitt bruks område. Hvem vet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Mannen i gata vil mest sannsynlig kjenne igjen DVD delen av navnet, og dermed velge den framfor "Blu-Ray" (som forøvrig høres ut som en rapper) Trur ein eller annan PR-person frå Blu-Ray leiren sa at Blu-Ray kom til å vinne fordi dei hadde det kulaste namnet. Som merkenamn står Blu-Ray sterkt. Ellers er mykje avhengig av kor god markedsføringa av Blu-Ray og HDDVD kjem til å vere. Men dette er ikkje særleg relevant til emnet i tråden. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 -. Det skal være omtrent umulig å lage riper eller knekke platen. Du kan ta en slegge å banke på den så sette den i spilleren og den er like bra. Mente at det tynne beskyttelseslaget på BluRay (0.1mm) var en av bakdelene i forhold til HD-DVD som har et tykkere et (0.6mm). BlueRay beskyttelseslaget skal være laget av polymer (eller hva det het igjen) og det skall gi veldig god beskyttelse mot riping. Men slegging?? Vel. ... Åkke som.. Uansett hvem av dem om skulle ha best beskyttelse.. - slikt ble jo sagt den gangen CD'en skulle lanseres, skulle tåle alt - men det ble ikke helt sånn alikevel. Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå