Gå til innhold

Intervju med Peter Moore - les første post.

Anbefalte innlegg

Markedet blir nok litt annerledes når Sony denne gangen slipper sin PS3,i forhold til PS2 lanseringen.

6161520[/snapback]

Vil nok tro det. Du ser bare de siste årene har Microsoft begynt å tenke nytt. Og du ser bare med Xbox Live, Live Anywhere, en del exclusive titles, og fått en del japanske spillutviklere på laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er første gangen i historien de stiller sterkest med hardware. PSX og PS2 har måttet stole kun på gode spilltitler før.

6161124[/snapback]

Tull. Playstation var sterkest rent grafisk i sin generasjon (mot Nintendo 64 og Saturn). PSP er sterkest på håndholdt. Du må slutte å dikte opp fakta i din fanboyfeber.

6161495[/snapback]

Bedre enn Saturn var den men ikke N64 er du gal. Nintendo 64 tok jo alle med storm da det først kom. Maskinen kom 2 år etter PSX lanseringen i 1994 og var langt mer visuell enn PSX var. PSX hadde mer realistisk grafikk det hadde den, det har egentlig vært Playstation sitt varemerke hele tiden. Men N64 var en visuell opplevelse da det først kom, folk hadde ikke sett lignende før.

PSP sterkest på håndholdt ? Hæ ? Jaha hvorfor skrev du det ? Har ikke nevnt håndholdte konsoller engang.

Poenget med min første post var å argumentere mot folk som antyder at Sony tenker kun på grafikk med sine konsoller noe som er svada.

Da Playstation først ble lansert i 1994 møtte den Sega Saturn i 1995, Nintendo 64 i 1996 og Sega Dreamcast i 1999 som var helt utrolig mye bedre enn Playstation. Nintendo og Sega pushet på som aldri før for å ta Sony på sin hjemmebane men måtte gi opp.

I 2000 kommer Playstation 2 som er en god konsoll og året etter slipper Microsoft Xbox konsollen som er en kraftig konsoll mildt sagt. Hva skjer ? Enkelte kjøper Xbox men flesteparten beholder sin PS2 maskin grunnet spill alene.

Derfor vil nok PS3 fortsette som før , de som har en PS2 maskin nå kjøper ikke en Xbox360. De vil ha Lara Croft, Jin Kazama, Solidus Snake og Cloud ved sine føtter. Selv om PS3 blir dyrt og lanseres sent så betyr det ingenting, folk hopper ikke over til Xbox360 siden de tilbyr ikke i nærheten av de samme spillene som Playstation gjør.

Dette er min mening, take it or leave it. Om jeg er fanboy ? Aldri i verden . Sony har gjort seg fortjent til å få litt skryt.

Lenke til kommentar

At Sony har gjort seg fortjent til skryt, er det ingen tvil om. Ikke bare litt skryt heller - de har gjort seg fortjent til MYE skryt. Spesielt med måten de behandler sine tredjepartsutviklere på - de fleste og beste spillene på Sonys maskiner kommer jo ikke fra Sony selv.

Men om "alle som kjøpte PS2 kommer til å kjøpe PS3", så skulle jo Nintendo, eller Atari, ha dominert spillindustrien idag... Det er her logikken din slår feil, Avean.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Bedre enn Saturn var den men ikke N64 er du gal. Nintendo 64 tok jo alle med storm da det først kom. Maskinen kom 2 år etter PSX lanseringen i 1994 og var langt mer visuell enn PSX var. PSX hadde mer realistisk grafikk det hadde den, det har egentlig vært Playstation sitt varemerke hele tiden. Men N64 var en visuell opplevelse da det først kom, folk hadde ikke sett lignende før.

Hvor gammel var du da N64 kom? Fem år? Å si at N64 var mer visuell eller kraftigere grafisk enn PSX er jo bare vås.

PSP sterkest på håndholdt ? Hæ ? Jaha hvorfor skrev du det ? Har ikke nevnt håndholdte konsoller engang.

Nei, du skriver "hardware". Skal jeg med dette implisitt forstå at du utelukker håndholdte konsoller?

Poenget med min første post var å argumentere mot folk som antyder at Sony tenker kun på grafikk med sine konsoller noe som er svada.

Hvilke folk er det du hentyder mot her? Poenget med din første post var å avspore tråden med oppgulp og tull, som du ofte gjør. Peter Moore sier i intervjuet at Microsoft fikk mye pes for å vise frem halvferdige spill på E3 i fjor, mens Sony bare viste CGI-filmer fra PS3. Hva er feil i denne uttalelsen? Hele fanboy-tiraden din kommer jo av at du ikke klarer å lese og forstå norsk, men bare trigger på det minste som kan virke som kritikk av PS3 ved å lire av deg den samme gamle visa du har messet her på forumet i månedsvis.

Da Playstation først ble lansert i 1994 møtte den Sega Saturn i 1995, Nintendo 64 i 1996 og Sega Dreamcast i 1999 som var helt utrolig mye bedre enn Playstation. Nintendo og Sega pushet på som aldri før for å ta Sony på sin hjemmebane men måtte gi opp.

Dreamcast ble sabotert av Sony helt fra starten av, med Sonys mange løgner om PS2, som fikk mange til å vente på PS2.

I 2000 kommer Playstation 2 som er en god konsoll og året etter slipper Microsoft Xbox konsollen som er en kraftig konsoll mildt sagt. Hva skjer ? Enkelte kjøper Xbox men flesteparten beholder sin PS2 maskin grunnet spill alene.

Takk for historieleksjonen. Wikipedia er vel kjekt for å dra frem alle disse årstallene?

Derfor vil nok PS3 fortsette som før , de som har en PS2 maskin nå kjøper ikke en Xbox360. De vil ha Lara Croft, Jin Kazama, Solidus Snake og Cloud ved sine føtter. Selv om PS3 blir dyrt og lanseres sent så betyr det ingenting, folk hopper ikke over til Xbox360 siden de tilbyr ikke i nærheten av de samme spillene som Playstation gjør.

Du snakker om en stadig krympende fanskare, og stadig færre eksklusive titler. Lara Croft kan du spille på Xbox 360 allerede, forresten.

Og med din uforståelige logikk, så burde N64 vunnet krigen mot Playstation, fordi Super Nintendo var størst og hadde flest eksklusive titler som folk spilte. Du er helt på jordet.

Dette er min mening, take it or leave it. Om jeg er fanboy ? Aldri i verden . Sony har gjort seg fortjent til å få litt skryt.

6161600[/snapback]

Man må gjerne skryte av ting Sony har gjort, men du prater og argumenterer som en fanatiker.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Poenget med din første post var å avspore tråden med oppgulp og tull, som du ofte gjør. Peter Moore sier i intervjuet at Microsoft fikk mye pes for å vise frem halvferdige spill på E3 i fjor, mens Sony bare viste CGI-filmer fra PS3. Hva er feil i denne uttalelsen? Hele fanboy-tiraden din kommer jo av at du ikke klarer å lese og forstå norsk, men bare trigger på det minste som kan virke som kritikk av PS3 ved å lire av deg den samme gamle visa du har messet her på forumet i månedsvis.

Takk Pastor. Det var en god oppsummering. :)

Dr Peedee

Lenke til kommentar
"My invitation to the sony conference must have gotten lost in the mail, or something."

hehe.

6161193[/snapback]

Hehe, er fin den der :)

Og som vanlig ser jeg at Avean kommer med sine playstation profetier. Å ha slikt religiøs tilknytning til et congloborate selskap kan ikke være sunt. Og det er på tide du oppdaterer deg.

Du sier hele tiden: "XBOX 360 har halo, ingenting mer" ..

Vel, det nytter ikke å name-droppe så sinnsykt lenger. XBOX 360 har utrolig bra support, og det blir bare bedre og bedre. Bare det at GTA IV kommer samtidig til XBOX 360 burde sende noen signaler din vei. Og fordi at dine innavla "kamerater" ikke har XBOX betyr ikke det at ingen andre har det.

Grunnen til at PS2 gruste Xbox 1 var at PS er et godt innarbeidet navn. Folk var skeptiske til den store svarte boksen fra software-giganten Microsoft. Men nå, ser flere og flere at XBOX 360 er en plattform som er verdt å satse på, og flere og flere forbrukere ser nærmere på den. Jeg tror at MS klarer å få solgt 10 millioner før PS3 blir lansert, slik som Moore sier.

Forøvrig, to kamerater av meg, ordentlige innbitte PS2 fans, har gått til innskaffelse av XBOX 360 av den enkle grunn at PS3 har ikke noe å tilby dem. XBOX 360 har sine eksklusiviteter, og PS3 har sine. Sånn blir det alltid.

Gi opp Avean. Hvis du ikke har noe konkret å bidra med, så trenger du ikke poste lenger. Vi er ikke intressert i den samme gamle visa di.

Edit:

Bra poster Peedee og Pastor :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Faktisk, alle jeg kjenner som eier en ps2 har kjøpt seg xbox 360, inkludert meg selv. Dette er selvfølgelig et veldig dårlig statistisk grunnlag, men jeg satser på at det ikke er noe dårligere enn det du baserer deg på i påstanden over ;)

En av årsakene til at vi har kjøpt 360 er nettopp at man får veldig mange av de samme spillene, spesielt pro evolution soccer og gta, til en maskin som koster nesten halvparten og som faktisk er tilgjengelig nå, samt at vi kan spille mot hverandre via Live allerede i dag.

Lenke til kommentar
Gi opp Avean. Hvis du ikke har noe konkret å bidra med, så trenger du ikke poste lenger. Vi er ikke intressert i den samme gamle visa di.

6162172[/snapback]

Tydeligvis. Så fort han åpner munnen sin så blir det bombadert med quotes rett etterpå av han hvor teit han er også videre.

Jeg tar ikke og forsvarer det han sier, men at dere skal flokke dere sammen som små drittunger og slenge dritt etter han post etter post er bare idiotisk.

La han ha sin mening uansett hva han måtte mene. Dette er en diskusjonsforum og selv om han tør å stå frem og ser ting annerledes enn dere i ulveflokken, så trenger dere ikke prøve å late som alderen deres er på 5 år.

Lenke til kommentar

Tror personlig etterhvert at utvilkere vil komme til X360. Bare se på det id Software intervjuet. Siden Microsoft kan en del om sitt eget software, og har laget noen grundige development platforms, som gjør det lettere for utviklere å ta ibruk Xbox og X360.

Tror også at hvis Sony hadde hørt litt mere på utviklere, brukt mere tid på å utviklet et veldig bruktbart dev-kit, så hadde flere fulgt PS3. Men tror at Sony vil lære av PS3 lanseringen, da jeg tror den ikke vil bli så innmari stor. Eller mange skuffelser etterpå.

*Dette er basert på mine egne meninger, og John Carmack i

intervjuet.*
Lenke til kommentar

Hvor gammel var du da N64 kom? Fem år? Å si at N64 var mer visuell eller kraftigere grafisk enn PSX er jo bare vås.

Hvor gammel jeg var har du ingenting med. Jeg husker godt lanseringen av Nintendo 64 og hvordan media og folk elsket denne konsollen. Maskinen var kraftigere enn PSX, faktisk dobbelt så sterk. Som tittelen til N64 tilsier så var det en 64 bits maskin mot Playstation sin 32 bit. Playstation hadde veldig pixlete grafikk mens Nintendo 64 hadde antialiasing og en rekke andre funksjoner som Playstation ikke hadde på det tidspunktet. Så jo det var en sterkere konsoll men titlene til Playstation var altfor sterke til at Nintendo fikk en god fot i markedet.

Resident Evil, Battle Arena Toshinden, Tenchu , Gran Turismo, Metal-Gear Solid, Final Fantasy 7 og Tomb Raider var noen av mange spill som entra scenen.

Nei, du skriver "hardware". Skal jeg med dette implisitt forstå at du utelukker håndholdte konsoller?

Så du mener en håndkonsoll kan være bedre enn en konsoll ? Skjønner ikke helt hva du prøver å skrive. Jeg diskuterer kun konsoller her nå, ikke håndholdte konsoller. Differansen mellom Playstation, Playstation 2 vs Dreamcast, Saturn, N64 og Xbox jeg prøver å demonstrere.

Hvilke folk er det du hentyder mot her? Poenget med din første post var å avspore tråden med oppgulp og tull, som du ofte gjør. Peter Moore sier i intervjuet at Microsoft fikk mye pes for å vise frem halvferdige spill på E3 i fjor, mens Sony bare viste CGI-filmer fra PS3. Hva er feil i denne uttalelsen? Hele fanboy-tiraden din kommer jo av at du ikke klarer å lese og forstå norsk, men bare trigger på det minste som kan virke som kritikk av PS3 ved å lire av deg den samme gamle visa du har messet her på forumet i månedsvis.

Jeg skal ikke nevne navn da jeg ikke liker å henge ut andre personer her.

Du sier at jeg bare skriver oppgulp og kaller meg en fanboy mens du glemmer at du kalte meg en 5 åring i posten ovenfor og i denne posten viser du at du TOTALT ignorert hva jeg har skrevet. Som du selv skriver her:

Moore sier i intervjuet at Microsoft fikk mye pes for å vise frem halvferdige spill på E3 i fjor, mens Sony bare viste CGI-filmer fra PS3. Hva er feil i denne uttalelsen?

Det der er simpelt helt feil. Som jeg begynnte med å skrive så var mange av de spillene demonstrert på forrige E3 messe faktisk ingameklipp. Både video.google.com og youtube.com har de bevisene. Vet ikke hvor mange ganger jeg må poste de klippene før at folk begynner å forstå at ikke alt det var CGI.

Dreamcast ble sabotert av Sony helt fra starten av, med Sonys mange løgner om PS2, som fikk mange til å vente på PS2.

Mange løgner ? Folk tror da ikke på uttalelser alene. Folk har faktisk en egen hjerne å tenke med . Playstation 2 hadde dobbelt så stor suksess som Playstation og det er ikke pga Sony sa at den var dødsbra, men pga gode spilltitler og en maskin vi alle har lært å kjenne.

Takk for historieleksjonen. Wikipedia er vel kjekt for å dra frem alle disse årstallene?

Wikipedia har jeg aldri brukt, jeg tilhører en generasjon som vokste opp uten hjelpemidler.

Du snakker om en stadig krympende fanskare, og stadig færre eksklusive titler. Lara Croft kan du spille på Xbox 360 allerede, forresten.

Og med din uforståelige logikk, så burde N64 vunnet krigen mot Playstation, fordi Super Nintendo var størst og hadde flest eksklusive titler som folk spilte. Du er helt på jordet.

Skulle bare mangle da Playstation 2 er hele 6 år gammel nå og Microsoft frister med en konsoll som er veldig sterk. Med dette i betraktning så kan du kanskje begynne å forstå hvor sterk Sony er når en 6 år gamlere maskin trosser Microsoft Next-Gen maskin .

6161600[/snapback]

Man må gjerne skryte av ting Sony har gjort, men du prater og argumenterer som en fanatiker.

Jeg er ikke noe stor fan av Sony, der tror jeg folk misforstår meg. Det jeg er derimot er en person som ikke takler media og folks evne til å dilte etter andre.

Har fulgt med alle konsollene hittil og da har jeg forsvart usannheter som har kommet på dette forumet og mange andre forum. Første E3 messen vi fikk vite om PS3 så var det masse artikler om "Sony viser bare CGI scener nok engang haha" selv om flere av de titlene faktisk var INGAME ! Denne E3 messen var det store forhåpninger til Sony men de viste ikke alt det folk ville se.

Dagen etterpå var det store overskrifter over en rekke sider at Sony ikke levde opp til hypen, selv om det faktisk var Sony som stjal showet på årets E3 messe. (Det ble glemt i alle artiklene). De glemte også alle 8 titlene som så dødsrå ut . Hvilke spill så bra ut på Wii eller Microsoft sin konferanse ?

Alle er så opptatt av denne Wii kontrolleren og gir den toppkarakter enda dere ikke har sett den i praksis enda. Er ikke det mer fanboyisme så vet sannelig ikke jeg.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Jeg er ikke noe stor fan av Sony, der tror jeg folk misforstår meg. Det jeg er derimot er en person som ikke takler media og folks evne til å dilte etter andre.

Har fulgt med alle konsollene hittil og da har jeg forsvart usannheter som har kommet på dette forumet og mange andre forum. Første E3 messen vi fikk vite om PS3 så var det masse artikler om "Sony viser bare CGI scener nok engang haha" selv om flere av de titlene faktisk var INGAME ! Denne E3 messen var det store forhåpninger til Sony men de viste ikke alt det folk ville se.

Dagen etterpå var det store overskrifter over en rekke sider at Sony ikke levde opp til hypen, selv om det faktisk var Sony som stjal showet på årets E3 messe. (Det ble glemt i alle artiklene). De glemte også alle 8 titlene som så dødsrå ut . Hvilke spill så bra ut på Wii eller Microsoft sin konferanse ?

Alle er så opptatt av denne Wii kontrolleren og gir den toppkarakter enda dere ikke har sett den i praksis enda. Er ikke det mer fanboyisme så vet sannelig ikke jeg.

6165554[/snapback]

Levd under en stein? Har akkurat sett hele Microsoft konferansen, og da de viste Halo 3 traileren:

OMFG

Den stjal showet for min del. Og tror dette er opp til hver enkelt som har fått med seg innholdet i årets E3. Du har ikke noe myndighet for å komme hit å påstå at "selv om det faktisk var Sony som stjal showet på årets E3 messe.". Da du ikke er min superior(glemte det norske ordet)...

Lenke til kommentar

Kan vi ein gang for alle liste opp spillene som var in-game og CGI på Sony pressekonferansen fra 05?

Sony fikk mye oppmerksomhet de i år ja, men det meste var jo bare negativt.Men all PR er jo god PR siest det ;) Men det kommer jo heilt klart fram at det var MS og Nintendo som holdt den mest solide konferansen,og som fikk mest oppmerksomhet på E3-golvet(?)

Noen som har sett den videoen der alle strømmer til Nintendo sin bås? :whistle:

Lenke til kommentar

6165554[/snapback]

Hvordan kan du si at sony stjal showet når du mangler hele medieverden med. ER det ikke akkurat mediene som "kårer" hvem som stjeler showet?

Lenke til kommentar

Hvor gammel jeg var har du ingenting med. Jeg husker godt lanseringen av Nintendo 64 og hvordan media og folk elsket denne konsollen. Maskinen var kraftigere enn PSX, faktisk dobbelt så sterk. Som tittelen til N64 tilsier så var det en 64 bits maskin mot Playstation sin 32 bit. Playstation hadde veldig pixlete grafikk mens Nintendo 64 hadde antialiasing og en rekke andre funksjoner som Playstation ikke hadde på det tidspunktet. Så jo det var en sterkere konsoll men titlene til Playstation var altfor sterke til at Nintendo fikk en god fot i markedet.

Aha, genialt. Så det er bare å se på antall bits, så kan man måle den tekniske styrken til en maskin? Enkelte ting var N64 bedre på (som anti-aliasing) mens andre ting var PSX bedre på (teksturer, letthet å programmere til, CD-rom, RGB, etc.).

Så du mener en håndkonsoll kan være bedre enn en konsoll ? Skjønner ikke helt hva du prøver å skrive. Jeg diskuterer kun konsoller her nå, ikke håndholdte konsoller. Differansen mellom Playstation, Playstation 2 vs Dreamcast, Saturn, N64 og Xbox jeg prøver å demonstrere.

Så hvorfor skriver du ikke det med en gang, i stedet for å skrive at Sony alltid har hatt svakest hardware? Du mener at PS1 og PS2 var svakere enn konkurrentene, i stedet skriver du at Sony i all tid har hatt svakere hardware.

Jeg skal ikke nevne navn da jeg ikke liker å henge ut andre personer her.

Du kan ikke nevne navn, fordi en hver person med IQ over 50 som leser gjennom første siden i denne tråden ser personer som diskuterer Peter Moores intervju, helt til en rabiat PS3-fanboy hopper inn og slenger ut påstander om ting som ingen har nevnt i tråden ennå. Vær ærlig nå.

Du sier at jeg bare skriver oppgulp og kaller meg en fanboy mens du glemmer at du kalte meg en 5 åring i posten ovenfor og i denne posten viser du at du TOTALT ignorert hva jeg har skrevet. Som du selv skriver her:

Moore sier i intervjuet at Microsoft fikk mye pes for å vise frem halvferdige spill på E3 i fjor, mens Sony bare viste CGI-filmer fra PS3. Hva er feil i denne uttalelsen?

Det der er simpelt helt feil. Som jeg begynnte med å skrive så var mange av de spillene demonstrert på forrige E3 messe faktisk ingameklipp. Både video.google.com og youtube.com har de bevisene. Vet ikke hvor mange ganger jeg må poste de klippene før at folk begynner å forstå at ikke alt det var CGI.

Eneste jeg har sett fra deg er et klipp fra GDC. Jeg var selv på E3 i fjor og så en video på Sonys europeiske pressekonferanse fra PS3-annonseringen på SCEA-konferansen. Det var ingen spill som var in-game der og da. Unreal-demoen var i real-time, men det er fortsatt et langt steg fra å kalle en demo av et brett til et spill. Det var ikke noe spillbart i demoen. Kan ikke du lage en liste, som andre her har foreslått, over alt på E3 i fjor på PS3 som var ingame? Var f.eks. Motorstorm in-game? I så fall har spillet endret seg voldsomt til det som ble vist frem i et hjørne av messegulvet i år.

Skulle bare mangle da Playstation 2 er hele 6 år gammel nå og Microsoft frister med en konsoll som er veldig sterk. Med dette i betraktning så kan du kanskje begynne å forstå hvor sterk Sony er når en 6 år gamlere maskin trosser Microsoft Next-Gen maskin .

Det har ikke noe med hvor sterk Sony er. Det har med hvilke titler folk flest vil spille. Sony Europa har vært ekstremt flink med å utvikle titler som Singstar og Buzz, det er disse titlene som gjør at folk flest fortsatt kjøper PS2. Det er du som absolutt må gjøre dette til en krig om hvem som er best, og fremheve din yndlingskonsoll på bekostning av andre konsoller. I så stor grad at du føler du må gå inn i en tråd der et intervju med en Microsoft-ansatt diskuteres, og spore det av til en formatkrig, slik du gjør i de aller fleste tråder. Det er direkte ødeleggende for forumet.

Om du har problemer med å takle media og folk, burde du kanskje oppsøke psykolog. Og du burde seriøst lese gjennom noen av dine gamle poster her for å se hva du faktisk skriver og hvordan du fremstiller deg selv. Du poster i en tråd om dårlige spill at "alle spill fra Microsoft og Nintendo er dårlig", f.eks. Resultatet er at du fremstår som en komplett hjernevasket idiot. Om du ikke klarer å se dette selv, så er det faktisk oppriktig synd på deg.

Har fulgt med alle konsollene hittil og da har jeg forsvart usannheter som har kommet på dette forumet og mange andre forum.

Du har også bidratt med flere usannheter enn de fleste andre på dette forumet. Blant mye annet, et fjollete utsagn om at du var på Sonys pressekonferanse på E3 i fjor. Samtidig ser man at hver gang du blir tatt i en usannhet, så overser du glatt alle anklager og turer videre frem på ditt korstog som om ingenting har skjedd. Dermed blir du, nok en gang, en destruktiv kraft på forumet her som overhode ikke er interessert i å få nye impulser fra og meningsutvekslinger med de andre her på forumet, bare forkynne ditt evangelium blindt.

Første E3 messen vi fikk vite om PS3 så var det masse artikler om "Sony viser bare CGI scener nok engang haha" selv om flere av de titlene faktisk var INGAME ! Denne E3 messen var det store forhåpninger til Sony men de viste ikke alt det folk ville se.

Det som ble vist i fjor var CGI. De to titlene alle snakket om etter messa i fjor var Motorstorm og Killzone 2, som helt åpenbart var CGI. Benekter du dette? Har du sett video fra den spillbare versjonen av Motorstorm som var på messa i år, og sammenliknet den med filmen i fjor?

Dagen etterpå var det store overskrifter over en rekke sider at Sony ikke levde opp til hypen, selv om det faktisk var Sony som stjal showet på årets E3 messe. (Det ble glemt i alle artiklene).

Hvordan stjeler man et show uten å ha med seg media? Du motsier jo deg selv her.

De glemte også alle 8 titlene som så dødsrå ut . Hvilke spill så bra ut på Wii eller Microsoft sin konferanse?

Glemte? Kanskje de ikke har på seg Sony-brillene dine som får alt Sony tar på til å skinne som gull. Heavenly Sword var vel det eneste (av de spillbare spillene) på Sony-konferansen som faktisk imponerte.

6165554[/snapback]

Det er fordi mange er spent på det som er helt nytt og ukjent. En PS2-kontroller med Sidewinder-teknologi fra 1998 er liksom ikke like spennende.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

Glimrende innlegg Pastor. Men det ser ut som noe har feilet med QUOTEN et sted. Uansett, som Mala sier, der fikk han skrevet på passet sitt. Jeg startet denne tråden så vi kunne diskutere intervjuet med Peter Moore.

Men såklart måtte PS3-Profeten inn å irritere oss grønne.

Jeg ser at han ignorerer alle kritiske poeng du tar frem også Pastor.

Avean, slutt å gå inn på tråder å avspor diskusjonen med dine heller idiotiske innlegg. Spar oss.

Lenke til kommentar

For å komme litt på sporet igjen:

Det Moore sier om at valget fallt på å vise spill fra alpha kit istedet for å bruke penger på CGI, viste jo seg å vere smart sånn sett. Han innrømmer jo kor mye pes de fikk for dette etc. Som folk har sagt før så virker denne mannen ganske jordnær og lite frampå med alt annet vås som noen andre i dette markedet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...