BlastyTrasty Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=460&s=l Part 1 http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=461&s=l Part 2 Johnny Minkley speaks to the Xbox top dog in an exclusive interview, discussing Microsoft's reaction to PS3 launch details, the importance of GTA, the 10 million head start and more. Nytt intervju 01.06.06: http://games.kikizo.com/news/200605/155_p1.asp Dette er ikke en XBOX 360 vs. PS3 tråd. Alle slike innlegg blir rapportert. Vennligst respekter dette! Endret 1. juni 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Off, video gidder jeg ikke se. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Veldig interessant. Peter Moore er særdeles veltalende, uamerikansk framferd, og kommer med svært gode poenger. Og virker rimelig balansert til å være Microsofts mann. Han kommenterer GTA IV tatooen (vanskelig å forklare til kona). Selv om det ikke er 360 ekslusivt, så betyr det mye for Microsoft å få spillet samtidig som til PS3 fordi "content is king". En så stor tittel kan få folk til å velge en konsoll. Halo serien var viktig som ekslusiv for dem, og når de slipper å vente på neste del i GTA serien så var det veldig viktig. I tillegg kommenterer han motion sensor kontrollen til PS3 - noe som de hadde gjort for noen år siden til PC uten særlig hell. Han kommenterer det overraskende at Sony gikk ut med prisen allerede på E3. Likevel sier han flere ganger, "Sony is a great company, I guess they know what they're doing". Han virker ikke engang ironisk på noe vis når han sier det. Han kommenterer hva de lært av å "tape" E3 i 2005. Microsoft hadde i 2005 lagt seg på en linje av å ikke bruke masse tid og penger på CGI prerendrede greier, men viste heller mer ekte ting på Alpha kits - noe som fikk mange til å være uimponerte, at ting ikke så "next gen" nok ut. Hvilket ga Sony overtaket den gangen.. Et godt intervju så langt, har andre halvdel igjen. Dr Peedee Lenke til kommentar
Crosby Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Han er jo engelsk da.. Takler han ikke forøvrig. Helt tullebukk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Ja, har sagt det før. Han virker veldig jordnær. Han kommenterer det flere ganger at Microsoft fikk mye abuse etter E3 2005. Da de viste frem ganske u-polerte spill til XBOX 360. Slik som Sony gjorde, å vise masse CGI og hevde hardnakket en periode at det ikke var pre-rendered er bare ris til egen bak. Et bra intervju! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Han er jo engelsk da.. Takler han ikke forøvrig. Helt tullebukk. 6161022[/snapback] Han tåler sikkert å bli kalt tullebukk. "I love reading the boards, it's the best way I get feed back. It's tough sometimes reading you're a wanker, but that's life on the internet". .... I was on the board last night (Eurogamer sitt tror jeg) and I love the depth of thought that goes on. I encourage people to jump in there and never be afraid of saying what they think - fra videointervjuet. Ikke det at det behøver å bli det store diskusjonstemaet, men hva i all verden er det med denne så ganske jordnære mannen som for deg til å mene han er helt tullebukk? Vel vel. EDIT: Artig på slutten når han kommenterer og ber folk dømme dem ut fra hva de har sagt om og de leverer det de har sagt. Han innrømmer leveringsproblemene de har hatt. Og han gir nok et lite stikk til Sony's pre-rendrede videoer når han sier om fjorårets E3 (som Sony "kuppet"): "We feel bad that we had to show alpha kits' but we felt that the alternative of showing fake video wasn't an alternative." Endret 23. mai 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Nå viste Sony veldig lite CGI på forrige E3 messe da. Vi har jo fått ingame klipp fra minst 8 spill som jeg kan huske på i farten. Folk fikk også spille en rekke spill som folk trodde var kun CGI før. Syns det er "litt" fascinerende at flere får det til å høre som om Sony tenker kun grafikk med PS3. Dette er første gangen i historien de stiller sterkest med hardware. PSX og PS2 har måttet stole kun på gode spilltitler før. Ser jo bare på idag at det er veldig sjeldent folk har en Xbox360, mens PS2 går svimlende bra enda. Shadow of the Colossus og God of War har vel omtrent skrevet spillhistorie på en 5-6 år gammel konsoll. At Xbox360 lanserte sin konsoll først betyr ingenting, Sony og Microsoft har 2 forskjellige marked. De som hadde PS2 gikk ikke til innkjøp av en Xbox360. Jeg kjenner ingen som har en Xbox360 faktisk. Tror Microsoft er In for a surprise ved PS3 lanseringen. Endret 23. mai 2006 av Avean Lenke til kommentar
wise Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Folk fikk også spille en rekke spill som folk trodde var kun CGI før. 6161124[/snapback] på E3 i fjor, mener du? hvilke spill fikk man spille da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Syns det er "litt" fascinerende at flere får det til å høre som om Sony tenker kun grafikk med PS3. Dette er første gangen i historien de stiller sterkest med hardware. PSX og PS2 har måttet stole kun på gode spilltitler før. 6161124[/snapback] Noen som husker Killzone 2 i 04/05? Så du mener at PS2'en var dårlig da den kom? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 De som hadde PS2 gikk ikke til innkjøp av en Xbox360. Jeg kjenner ingen som har en Xbox360 faktisk. Tror Microsoft er In for a surprise ved PS3 lanseringen. 6161124[/snapback] Beklager jeg overser resten av posten din fordi oppsummeringen er en klassiker. "De som hadde PS2 gikk ikke til innkjøp av en Xbox360. Jeg kjenner ingen som har en Xbox360 faktisk". Ja da så. Økonomidivisjonen hos Microsoft skjelver når når de får vite det Dr Peedee Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 "My invitation to the sony conference must have gotten lost in the mail, or something." hehe. Lenke til kommentar
wise Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 "My invitation to the sony conference must have gotten lost in the mail, or something." hehe. 6161193[/snapback] meh. han dro samme spøken når jeg snakket med ham. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=304355 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 De som hadde PS2 gikk ikke til innkjøp av en Xbox360. Jeg kjenner ingen som har en Xbox360 faktisk. Tror Microsoft er In for a surprise ved PS3 lanseringen. 6161124[/snapback] Jeg kjenner fire stykker, pluss meg selv, som har Xbox 360. Vi bor på bergsmo, i grong, nord trøndelag. To av de har PS2 og tre av de hadde ikke Xbox. Jeg lurer på hvor du bor? Og hvor du kommer i prat med folk..? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 At Xbox360 lanserte sin konsoll først betyr ingenting, Sony og Microsoft har 2 forskjellige marked. De som hadde PS2 gikk ikke til innkjøp av en Xbox360. Jeg kjenner ingen som har en Xbox360 faktisk. Tror Microsoft er In for a surprise ved PS3 lanseringen. 6161124[/snapback] Tja... jeg hadde PS2 før og gikk til innkjøp av Xbox360 på lanseringsdatoen fordi jeg synes den tilbyr en bedre helthetspakke til en bedre pris enn PS3 gjør. Jeg kjenner heller ikke så mange som har Xbox360, men heller ikke noe særlig folk som har en PS2 (merkelig det der? ). Forøvrig har jeg omtrent ikke brukt PS2'en i det hele tatt på grunn av møkkagrafikk, grumsete bilde og lite spill som falt i smak. Eneste jeg spilte i en ukes tid var vel GTA: San Andreas. Det er det samme markedet og Sony sin andel blir bare mindre og mindre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg kjenner ingen som har en Xbox360 faktisk. Tror Microsoft er In for a surprise ved PS3 lanseringen. 6161124[/snapback] Du tror du er hevet over alt og alle her i verden du? Du kjenner ingen som har hatt problemer med sin PS2,dermed er denne feilfri. Du kjenner ingen som har xbox 360, og dermed er det visst ingen som har denne maskinen. Universet spinner ikkje rundt deg menneske. I tilfelle det er du tror. Resten av innlegget ditt gidder eg ikkje kommentere. Endret 23. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Du vet ikkje enda om sony sitt marked er blitt mindre..dei har ikkje lansert sin next gen konsoll enda.. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Dette er første gangen i historien de stiller sterkest med hardware. PSX og PS2 har måttet stole kun på gode spilltitler før. 6161124[/snapback] Tull. Playstation var sterkest rent grafisk i sin generasjon (mot Nintendo 64 og Saturn). PSP er sterkest på håndholdt. Du må slutte å dikte opp fakta i din fanboyfeber. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Du vet ikkje enda om sony sitt marked er blitt mindre..dei har ikkje lansertsin next gen konsoll enda.. 6161478[/snapback] Han måler det nok sikkert ut ifra at Sony har fått konkurranse av Microsoft og Nintendo. Altså Sony taper da markedsandeler... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Markedet blir nok litt annerledes når Sony denne gangen slipper sin PS3,i forhold til PS2 lanseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå