Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei! Når jeg kjører eclipse får jeg følgende feilmelding: "The selected wizard could not be started. Reason: Plug-in org.eclipse.jdt.ui vas unable to load class org.eclipse.jdt.internal.ui.wizards.JavaProjectWizard." Hva kommer det av? eclipse starter fint, men jeg får ikke laget noe nytt JAVA prosjekt! Mvh Christian! EDIT: Kjører foresten Ubuntu 5.10 OS Endret 23. mai 2006 av Slettet-yXKhlxsjUZ Lenke til kommentar
elminzter Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) hm, har du forsøkt å bare lukke hele Project Wizard og heller opprette prosjekter manuelt?? (har ALDRI brukt wizarden selv, så jeg vet ikke om dette kan være en feil...) Edit: med Project Wizard så mener jeg den der skjermen som popper opp første gang du starter Eclipse.... Endret 23. mai 2006 av elminzter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nja, det funka plutselig nå, aner ikke why! Lenke til kommentar
elminzter Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 men da så... kan være det bare var noe engangsgreier da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå