Sindre90 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) hallo jeg har litt problemer med windows jeg reboota i dag og jeg fikk opp en liten melding i 2 sek med ett eller ana om en boot.ini fil som ble borte så jeg tenkte at det ikke var så farlig og når jeg kommer inn på skrivebordet poff halvparten av ikonene funker ikke så jeg lurte på om det kan ha noe med den boot.ini filen? og i tilleg har jeg uansett tenkt til å kjøpe xp igjen (venter med wista ) så lurte jeg på om noen viste om noe billige steder? EDIT: har egentlig aldrig fått med xp cd'n når jeg kjøpte pc'n :hmm EDIT2: Skal bare legeg til at ikke et J***vla program funker *begynerågråte* Endret 23. mai 2006 av Sindre90 Lenke til kommentar
berxter Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Prøv rådet om UBCD i denne tråden Den inneholder også masse annen snæsk. Bernt K Endret 23. mai 2006 av berxter Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 takker (14 tegn:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå