V-by Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som har noe info om EFF? Omtrent det eneste jeg vet er: EFN er en elektronisk rettighetsorganisasjon som jobber med medborgerskap og juridiske rettigheter i IT-samfunnet. EFN kan sees på som et Norsk motstykke av den amerikanske EFF Foreningen startet i 1991 som et forum, og ledes i dag av Thomas Gramstad. EFN arbeider for å sette fokus på bl.a. åpne standarder, opphavsrett, personvern, teknisk allmennkunnskap og datasikkerhet. Søkte på forumet, men fant ingen verdens ting om det... takker for svar Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Står litt her i tillegg til hjemmesiden deres som også er ført opp.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 på wikipedia, står det det jeg veit Og på hjemmesiden deres syntes jeg det var litt "rotete" og fant liksom ikke helt det jeg syntes var relevant. Men hvis ingen veit noe mere om de, så får jeg bruke det jeg finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå