Gå til innhold

Feil med HP Photoshop 935

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har levert mitt 935 til service for 4. gang. Nå kommer alle bildene ut dekket med lilla. De finner ikke feilen på verkstedet - noen som har noen ideer (se vedlagte bilde)?

Sliter også med fokus på nærbilder.

6159736[/snapback]

Er det et gammel kamera?

Hvis ikke så kan du kreve ombytte etter at den har vært på service så mange ganger.

Lenke til kommentar
Jeg har levert mitt 935 til service for 4. gang. Nå kommer alle bildene ut dekket med lilla. De finner ikke feilen på verkstedet - noen som har noen ideer (se vedlagte bilde)?

Sliter også med fokus på nærbilder.

6159736[/snapback]

Er det et gammel kamera?

Hvis ikke så kan du kreve ombytte etter at den har vært på service så mange ganger.

6159942[/snapback]

Kameraet er 2.5 år gammelt. Elkjøp/HP vurderer nå hva de skal gjøre. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert i å få tilbake dette kameraet. Jeg ønsker å bruke dette til å kjøpe EOS 20D eller 30D og betale mellomlegget. Jeg er lei av et kamera som ikke fungerer når det er viktigst. 2 ganger har det blitt ødelagt når jeg har vært på ferie.

Men de må vel først påvise at det er en feil på kameraet. Ganske åpenbar feil spør du meg - burde hive det i søpla!

Endret av thunderstorm77
Lenke til kommentar
Men de må vel først påvise at det er en feil på kameraet. Ganske åpenbar feil spør du meg - burde hive det i søpla!

6159977[/snapback]

Helt enig i at "feilen" er lett synlig på bildet du har lagt ut. Er du helkt sikker på at det ikke er noe som har vært foran objektivet idet bildet blir tatt (f.eks en finger)?

Lenke til kommentar

6159977[/snapback]

Helt enig i at "feilen" er lett synlig på bildet du har lagt ut. Er du helkt sikker på at det ikke er noe som har vært foran objektivet idet bildet blir tatt (f.eks en finger)?

6160248[/snapback]

Tror ikke det siden dette forekommer på samtlige bilder.

Kan det ha skjedd noe med instillingene i kameraet? Det ville vel vært rart siden det er minimalt med manuelle innstillinger på et slikt kamera.

Endret av thunderstorm77
Lenke til kommentar

Er det ikke slik med Hp at når man leverer noe til service får man ikke apparatet reparert men at Hp alltid sender en bytteenhet? Dette vet jeg

i alle fall gjelder for printere. Om så har skjedd, har du hatt flere

kameraer mellom hendene i den perioden du har vært eier av dette

kameraet. Uansett, ikke gi deg. Spesiellt det faktum at du ønsker å bytte

vesentlig opp i pris burde gjøre det interessant for butikken å gjøre en

god jobb mot deg som kunde.

At selger/importør må bruke litt tid på å kontrollere feil er helt normalt og fullt forståelig, de må selvfølgelig sjekke om skaden skyldes fukt, støt eller

annent du ved et uhell kam ha påført det. En slik sjekk er det i din interesse å akseptere. Finner de ikke noe slikt slår reklamasjonsretten inn med full tyngde og du burde ha en sikker sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...