Gå til innhold

Ny AM2 gaming PC 20K


Anbefalte innlegg

Cremons:

Jeg har PCI TV-kort og PCI SCSI kort med CD-R og CD-RW. Sammen med lydkortet bruker jeg vel alle PCI sporene, men det går vel greit smile.gif Vil gjerne ha god lyd...

Du har SCSI-kort og vil kjøpe Raptor?

Enig med deg i at 7900GT gir masse for penga.

Du får nok ikke AM2 i mai. Tiljengeligheten er forventet fra juni.

Ellers er det et bra oppsett.

 

Skal kjøpe AM2 selv, så jeg er interessert i samme tema for tiden :-)

 

1. Ja. nForce 590 SLI yter bedre enn nForce 570 SLI. 590 har feks 2x16 PCX lanes og 570 har 2x8. 590 har 46 PCIe lanes mot 570 sine 28. 590 har 9 links mot 570s 6 links.

 

Selv sliter jeg med å finne godt minne. Vil ha 2GB-brikke DDR-800 med EPP-teknologi. Men det finnes ikke. :(

6161009[/snapback]

Skjekk denne

Samtidig lanseres Twin2X2 6400C4, som har en frekvens på 800 MHz. Her er tilgangstidene på 4-4-4-12, noe som også plasserer Corsair i toppsjiktet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for mange tilbakemeldinger!

 

Nå har jeg byttet til den nye versjonen av Raptor 74GB og fjernet den korte kabelpakken til PSU'en.

Skjermen velger jeg å beholde da jeg ikke tror jeg vil merke noe etterslep på den og LCD er et must :)

Skulle kanskje kjøpt SCSI disker, men det SCSI-kortet jeg har begynner å dra på årene. Jeg tror ikke det gamle kortet vil håndtere to nye disker på et tilfredsstillende måte - men for cd'er er det ypperlig :D

Har også byttet hovedkortet til Asus Extreme N7900GT.

Pga. litt høy ny pris, ingen meninger om 800MHz minne, og denne testen byttet jeg ut minne til en billigere versjon som bare koster 2/3 av prisen. (OCZ PC4200 DDR2 Value Series 2048MB). Tror det var lurt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...