dor123 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 hvis jeg skal legge inn et spill eller program så kommer jo hvor mange % prosessen er på,men si jeg legger inn et spill(samme hvilket) så kommer den kanskje til 5% og så topper det opp selv om alt går videre så vises det ikke på skjermen og plutselig etter ca 2 min så er den kanskje på 35%,hva er det som skjer her? Jeg har AthlonXP 2000 Asus A7V333 Apacher DDR 256 MB Western D 30G 7200 RPM LITE CD-Brenner Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har du installert VIA chipset drivere?? Du finner de her. Hvis det ikke hjelper kanskje du må sette på DMA på CD-ROM/harddisk. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Tar det unormalt lang tid å legge inn et program? Husk at prosessoren er ikke flaskehalsen når du legger inn et spill fra harddisk eller cd-rom. Overføringen av data tar så lang tid at prosessoren ikke trenger jobbe mer enn noen få prosent. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 ja,jeg har lagt inn 4 in 14.42 driverne,nei det tar samme tiden og dma er slått på,på harddisk og vd-rom>! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå