NorthTalk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Har prøvd å portere nummeret mitt i 6 uker nå. Kjøpte et gullnummer hos 815mobil og skulle ha det over til telenor, men telenor for avslag fra 815mobil fordi de sier at nummeret er sperret.. Har ringt til kundeservice hos 815mobil flere ganger, men de gjøkene som sitter der kan jo ingenting. Den samme trøtte dama sier gjentatte ganger at hun skal ringe meg opp fordi hun ikke vet svaret på spm. mine.. Men skjer det?? neida.. 0 respons. Når jeg tilslutt fikk snakke med daglige lederen hos 815mobil skylder han bare på andre. Han mener at det ikke er deres feil, men et firma som visstnok kalles sbb.. Som i følge han tok seg av porteringsprosessen. Ringerunden gikk deretter til SBB som var et datterselskap av siemens, men de hadde aldri vært borti 815mobil. Porteringsprosessen pågår fremdeles, men hva søren kan jeg gjøre bortsett fra å vente? Nå har jeg skjelt ut både telenor og 815mobil uten å komme til en løsning. Hva gjør jeg nå? Er det andre som har hatt problemer med 815mobil tidligere? Endret 22. mai 2006 av NorthTalk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå