ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva syns dere om denne posten? "Jesus LOL" tråden Jeg syns det er dumt at noen gjør narr av jesus på den måten, man skal ikke kødde med religion! den skal respekteres! Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke det at jeg ikke gjør det.. Men hvorfor burde religion respekteres så veldig? (prøver ikke og gjøre noen pissed) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Fantastisk sier jeg, man må tulle med religioner siden det er et så fantastisk materiale å tulle med. Hva er morsommere enn en kar som går rundt i kjortel med langt sjegg og prater tull? Nettop ingenting, thohei og skål! Endret 22. mai 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Blasfemi er ok, bare det ikke er islam det går utover. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=533208&hl=islam Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg er enig med deg, jeg respekterer religion og deres ikoner. Jeg er ikke er troende. Men, man bør få lov til å ytre seg slik man selv vil. Ærlig talt, Jesus ler sikkert av dette selv Endret 22. mai 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Blasfemi er ok, bare det ikke er islam det går utover.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=533208&hl=islam 6159228[/snapback] Det kan være like støtende på en kristen at noen tuller med noe som har med dens religion med som om noen tuller med islamsk tro. Men grunnen til at jeg postet denne posten var at jeg ville vite hva andre synst, ikke for at folk skal kritiseres noe. Endret 22. mai 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det kan være like støtende på en kristen at noen tuller med noe som har med dens religion med som om noen tuller med islamsk tro. 6159253[/snapback] Det at du ikke forstår ironi har kanskje noe med at du synes dette er så støtende? Skal vi fjerne alt som er støtende kommer ikke verden videre. Og hva skjer da med friheten guden din gav oss? Endret 22. mai 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det kan være like støtende på en kristen at noen tuller med noe som har med dens religion med som om noen tuller med islamsk tro. 6159253[/snapback] Det at du ikke forstår ironi har kanskje noe med at du synes dette er så støtende? Skal vi fjerne alt som er støtende kommer ikke verden videre. Og hva skjer da med friheten guden din gav oss? 6159267[/snapback] Problemet er at det er vanskelig å vite når noen er ironisk eller ikke. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Som sagt synes jeg det er kjekt med litt humor i hverdagen, og hvorfor bare kristendommen? Er vel igrunn like greit å ta resten av djevelskapen mens vi er først igang, jeg tar islam, noen som ser seg villig til å starte en tråd for de andre religionene og se om vi klarer å få til noe morsomt der? Blir vanskelig å toppe kristendommen da det er en stor vits, men Islam er vel igrunn en god kandidat. Alright, tjohei, skål og det som verre er! Godnatt, drøm søtt, hopp i havet og lek med kandidaten! Vær der eller vær rektangulær, eller sær. Tjoi! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Blir vanskelig å toppe kristendommen da det er en stor vits 6159273[/snapback] Hva er så din mening med livet? Hvorfor vi er her er kansje et vanskelig spørsmål men hvordan ble verden til etter din mening? Jeg har min mening om at verden og alt annet ble skapt av en gud der oppe og jeg synst der er voldsomt dumt å komme her å si at kristendommen er en vits! Synst at ALLE religioner bør respekteres, ikke bare den du mener er rett men man skal respektere troen til andre også. Jeg er personlig kristen men jeg går ikke ut å sier at islam er noe tull for det om! Endret 22. mai 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror du må begynne å godta at folk har forksjellige meninger. Folk kan ytre hva de vil, og da må du belage deg på at de kan bruke den retten til å ytre noe du ikke liker. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Men grunnen til at jeg postet denne posten var at jeg ville vite hva andre synst, ikke for at folk skal kritiseres noe. 6159253[/snapback] Jeg gjentar... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er bra at folk kan gjøre narr av det de vil, så lenge det ikke er ren personhets. Sensur av humor har ingen godt av og det må også få lov til å gjøre narr/være kritisk til religion uten at det skal sensureres. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror du må begynne å godta at folk har forksjellige meninger. Folk kan ytre hva de vil, og da må du belage deg på at de kan bruke den retten til å ytre noe du ikke liker. 6159331[/snapback] har ikke noe imot i tråden, synes faktisk at tråden er morsom. MEN! hvorfor får vi ikke plage islam og poste LOL bilder av Islam, mens det er lov med kristendom? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) hvorfor får vi ikke plage islam og poste LOL bilder av Islam, mens det er lov med kristendom? 6159349[/snapback] Dette er noe av det jeg vil fram til... Jeg synst ikke vi skal tulle med noen av religionene vi har, det kan virke støtende på folk. Endret 22. mai 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hvorfor får vi ikke plage islam og poste LOL bilder av Islam, mens det er lov med kristendom? 6159349[/snapback] Dette er noe av det jeg vil fram til... Jeg synst ikke vi skal tulle med noen av religionene vi har, det kan virke støtende på folk. 6159357[/snapback] Oh noes... Så man kan ikke gjøre noenting som støter andre? Du støter meg med dette innlegget, derfor synes jeg at det burde være forbudt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Man skal respektere hverandres syn på religion og tro, det handler faktisk om livet her på jorden. Man skal ikke kritisere hverandre for meningene hverandres men å poste tegninger som er tullet med mener jeg blir dumt! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Man skal respektere hverandres syn på religion og tro, det handler faktisk om livet her på jorden. Man skal ikke kritisere hverandre for meningene hverandres men å poste tegninger som er tullet med mener jeg blir dumt! 6159399[/snapback] Man skal kunne kritisere akkurat det man vil, så lenge man ikke går til personangrep mener nå jeg. Kritikk er sunt, uansett om det er saklig eller ei (hurra for ytringsfriheten). Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Man skal respektere hverandres syn på religion og tro, det handler faktisk om livet her på jorden. Man skal ikke kritisere hverandre for meningene hverandres men å poste tegninger som er tullet med mener jeg blir dumt! 6159399[/snapback] Man skal kunne kritisere akkurat det man vil, så lenge man ikke går til personangrep mener nå jeg. Kritikk er sunt, uansett om det er saklig eller ei (hurra for ytringsfriheten). 6159424[/snapback] Etter min menig er dette å poste slike bilder å gå til angrep på de kristne, de tegningene kan være støtende på noen. Hva hadde DU synst om at noen hadde tegnet deg opp på et bilde/plakat og tullet med bildet slik at det ble støtende? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Etter min menig er dette å poste slike bilder å gå til angrep på de kristne, de tegningene kan være støtende på noen. Hva hadde DU synst om at noen hadde tegnet deg opp på et bilde/plakat og tullet med bildet slik at det ble støtende? 6159445[/snapback] Hadde hatt en såpass sunn dose selvironi at jeg kunne ledd med de som hadde laget bildet, i stedet for å være en surpump og bli ledd av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå