jafi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Heisann! har kjøpt en super pc med 2048mb ram, amd 2-kjerne prosessor (+4200), geforce 7900gt skjermkort (256mb), som takler fks battlefield 2 med alt på maksimal ytelse uten ET lag. men når jeg skal spille generals, lagger det ekstremt på lavest mulig ytelse med bare 2 motstandere, noe som min forrige pc taklet uten problemer. noen som vet hva grunnen til dette kan være, eller om noe kan gjøres? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hm... det hørtes rart ut.. Generals funka jo glatt uten lagg på min 3 år gamle pc. Sikkert noe med nye grafikkdrivere som ikke er kompatible med gammelt spill... eller.. vet ikke. Har ikke peiling. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kanskje du bør oppdatere driver til CPUen (JA, CPUer har drivere), dobbelkjerne blir ikke likt av alle spill. Du kan også prøve å slå av den ene kjernen.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Som nevnt, mest sannsynlig et problem pga dual core, søk litt og du burde finne diverse folk som har tilsvarende problemer og med løsninger Lenke til kommentar
jafi Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 ok, skal se hva jeg finner.. takk for svar! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hadde vert fin om du kunne poste link til drivers vist du finner noe:D Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Driver og diverse (AMD) DUALCORE lag fix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå