Fisk1 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Telefonsalg er i mine øyne bortkastede penger for alle parter, gir ikke samfundet noe positivt... Jeg kan ikke se noe allefall... 6163081[/snapback] Du vet det at veldig mye av de pengene Norges veldedige organisasjoner får inn hvert år kommer fra spilleautomater, donasjoer, og, ja nettopp: Telefonsalg? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har aldri vært plaget av telefonselgere på mobilen, men tenkte somså at det var karnsje en ide og sikre seg mot dette sån just in case, så jeg gikk inn på brønnøysundregisteret og reserverte meg mot nettopp dette, og tenkte at nå er jeg garantert sikret en god og stille middagshvil. hehe jepp det gikk 2 dager så ble jeg nedringt av Telenor, Tele2, Redd Barna, Landsforeningen for krybbedød, kirkens nødhjelp, Citibank, AC Nilsen ect.. mao alt mulig slaks krek som greier og løfte telefonrøret og tasta nummeret mitt. Disse folka bruker jo reservasjonslisten brønnøysundregisteret som et jævla oppslagsverk! Herregud hvor jeg angrer på at jeg gjorde dette!. Det går ikke en eneste uke nå uten at et callingsenterert ("talk2me callcenter" går igjen i 95% av tilfellene) ringer på vegne av en eller annen tiggerorganisasjon som får 20% av inntektene ved en donasjon, eller en selger som ser på reservasjonslista som et tegn fra oven og gir seg blanke i hva den egentlig er til for. Jeg har bare en ting å si til dem som sitter å vurderer om de skal reservere seg, er der ikke plaget av dette så for all del *IKKE* reserver dere! take my word for it.. det er noe lureri! 6159109[/snapback] Personlig synes jeg telefonselgere er en grei avbelasting i den ellers harde hverdagen, til å bedrive litt tull. Ok hvis de ringer en gang i blant men ikke oftere har jeg erfart ..Bruker ofte å si til telefonselgeren at jeg er litt opptatt akkurat nå og om jeg kunne ha fått telefonselgeren sin hjemnr. så kunne jeg ha ringt opp igjen..og spørre om det er noe de ville ha likt:P! Begynne å fortelle hva du gjør eller fortelle hva du har på deg er ofte en slager. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ser eg at ein telefonselgar rynger tar eg ikkje telefonen, er det derimot skjult eller eit nummer eg ikkje kjenner tar eg telefonen, men samtalen blir kjapt avslutta om det er ein selgar. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 reservasjon i Brønnøysund registeret, følger deg som person, og ikke ditt nr... Det må derfor være registeret på deg, og navnet stavet helt korrekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå