ledley Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei! Har et problem med å få listet opp alle filene i en katalog. Når jeg kjører filen(list.asp) skjer ingenting. Har kjørt den hos en kompis med samme instilllinger(med bla tanke på sikkerthet/tilgang) på IIS som jeg har, der funker den. Den lister opp alle filene i den katalogen som er valgt Men det funker ikke på min maskin. Bruker get filsystemobject eller hva det nå heter. Håper noen kan hjelpe, da det er meget irriterende å ikke få det til. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Litt dårlig forklart problem. Kan du prøve å forklare _hele_ situasjonen? Du har en ASP fil på din maskin, som du kjører fra din egen IIS, eller er den på Kameratens IIS? Lenke til kommentar
ledley Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Har ein fil på min IIS som jeg kjører på min maskin. Då fungere den ikkje,gå går berre den progressaken nede i ie-vinduet seint framover..ingenting skjer om du skjønner. (på samme måte som om man går til ein inettside som ikkje finnes) Men,dersom eg sender fila til kameraten min , og han kjører den på sin IIS på sin maskin og endre folderpath til en folder på hans maskin fungerer fila fint. Så er ikke fila det er noe galt med. Er et eller annet med IIS ? Blanding av dårlig å forklare og vanskelig å forklare her, håper dette forklarer litt bedre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 du må hukse å gi riktige rettigheter til den mappen du skal bruke filen din på... IUSR_<maskin_navn> må ha rettigheter til denne mappen......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå