intelli-musa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Snart kommer Intel og AMD med nye prosessorfamilier til bærbare. Når kommer de og hva går det ut på? Noen som har peiling? Er noe av dette tilgjengelig for en rimelig penge før skolen starter igjen til høsten? Har nettopp bestilt en bærbar, men er ikke på lager, vurderer og avbestille og vente litt. Har en sprek stasjonær PC som holder i massevis til høsten når jeg skal flytte og må ha bærbar. Så, skal jeg avbestille?(har bestilt en ASUS A6Ja) Edit: fant noen nyheter her på hardware.no http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/...ion_64_x2/26200 http://www.hardware.no/nyheter/prosessor/c...ekkevidde/25918 Endret 22. mai 2006 av intelli-musa Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Turion X2 og mest sannsynlig Merom vil være tilgjengelig før skolestart. Jeg vil anbefale at du avbestiller og venter utpå sommeren. Både AMD og Intel har nå spennede produkter. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Men kommer prisene til å ha sunket nok i pris til at det blir levelig? Ellers har jeg bestemt meg for å avbestille. Blir bare styr med å få en ny PC nå i disse eksamenstider. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Datamarkedet har jo vært i løpende utvikling i flere tiår, så du vil alltid kunne få noe bedre jo lengre du venter... Spørsmålet du bør stille er vel hvor lenge kan jeg vente, får å få noe som er best mulig, eller hvor lenge må jeg vente, for å få noe som er bra nok for meg... forståelig? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Joda. Skjønner det der. Men jeg venter litt med å kjøpe fordi jeg ikke trenger en bærbar akkurat nå. Da kan jeg heller kjøpe en litt bedre en til sommeren. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nettopp da har du valgt alternativ 1, "hvor lenge kan jeg vente for å få noe som er best mulig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå