taulen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, har et problem med min relativt nye pc, når jeg spiller eller gjør ting som stresser pcen litt så slår skjermen seg først av, mens musikk osv fortsatt spiller høyt i høytalerne i endel sekunder så slår maskinen seg av også. Men den fungerer igjen med engang jeg slår den på igjen. Har AMD x2 3800+ Geforce 6600gt silencer MSI k8 et eller annet hovedkort twinmos 2gig ram hyper 580w, alle spenninger er flotte, temperaturene ifølge de sensorene som gølger med er omtrent 40c på cpu og 50 på gpu. Noen som tror dem vet hva som kan vere galt, kom med forslag begynner å bli irriterende at den slår seg av. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Har du prøvd nye skjermkortdrivere? Har du søkt etter virus og spyware? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Virus og spyware er det ikke, er det komt nye skjermkortdrivere? Det kan jeg isåfall teste ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå