Endrogaz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 hmm.. Jeg er såpass ny når det gjelder paintball ..har såvidt tatt i en markør så jeg tviler på jeg veit hvordan man setter inn ny avtrekker Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kommer helt an på hvor du bestiller fra. Fant denne pakkeløsningen til en rimlig pris imo. http://www.paintballnorge.no/product_info....products_id=207 Skal spille i skog btw. hadde samme før, anbefaler den ikke. vanskelig og selge, bråker mye, tung, stor og klumpete og brekker mye ball. du burde heller gå opp 1K - 2K og kjøpe deg en Tippmann 98 eller noe.. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har tenkt litt på en proto SLG. Fant en til 2.1k på paintballnorge. Er den noe tess i da? Lenke til kommentar
safags Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp! spilt to ganger nå i julen. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har ikke fått spillt enda i år. Har vært på andre siden av kloden på ferie. Håper på bra vær nå på Søndag, da kan jeg teste den nye Dye Rotoren min. Har og endelig fått meg full finger hansker. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dye Rotor er elsk. Du kommer aldri til å angre et sekund. Lenke til kommentar
Benny94 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 lurer på om gangsta chip funker til reball ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har testet Straightline til A5? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp. Utrolig bra løp, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tenker på å kjøpe det men vil bli kvitt meg med flatline løpet først. Orker ikke å slenge ut så mye penger på løpet enda. Noen i haugesunds området her som spiller? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det var gøy å spille igjen nå. Kjente ikke noe i foten som jeg vridde sist jeg spilte (13. Desember), og Dye Rotor'en fungerte utmerket. Eneste var led'en som er litt vel kraftig. Har tusjet innsiden av bryteren nå, så den lyser ikke like kraftig. Satser på jeg kjøper speedfeeden til den rimelig kjapt. Jeg skjøt hull i magasinet til en av spillerene og, jeg burde kansje sagt at han var skutt, men magasinet var det eneste jeg kunne se. Og løpet da selvfølgelig, men valgte magasinet da det er et lettere mål. Det var bare et 69,- magasin, så jeg ble ikke lei meg. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Quickfeed er et must. Men den funker ikke så bra om du har Proto(og Dye) poder, for de er det mer i, som gjør at quick feeden ikke vil luke seg med det første. "så jeg ble ikke lei meg. " Hmm ... Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det var gøy å spille igjen nå.Kjente ikke noe i foten som jeg vridde sist jeg spilte (13. Desember), og Dye Rotor'en fungerte utmerket. Eneste var led'en som er litt vel kraftig. Har tusjet innsiden av bryteren nå, så den lyser ikke like kraftig. Satser på jeg kjøper speedfeeden til den rimelig kjapt. Jeg skjøt hull i magasinet til en av spillerene og, jeg burde kansje sagt at han var skutt, men magasinet var det eneste jeg kunne se. Og løpet da selvfølgelig, men valgte magasinet da det er et lettere mål. Det var bare et 69,- magasin, så jeg ble ikke lei meg. Håper du har chronet markøren din, så det var dårlig magasin og ikke at du skøyt med over 300fps (250 om det var reball). Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Croner alltid markøren min før spill. Lå på rundt 290 fps. Det gikk ikke hull der jeg skjøt (i siden), men i en av skjøtene. Det var nok et dårlig magasin. Jeg var jo og forholdsvis nærmed. (ca 2 meter) Skulle jo sagt at han var skutt, men det er ikke alltid folk går med på det. CissaM Grunnen til at jeg ikke ble lei meg, er jo at hvis han krever erstatning eller noe, så er det ikke mange kronene jeg må ut med. Det er jo alltid kjedelig å få ødelagt utstyr når man spiller, men det skjer. Har jo klart å knekke halve feednecken på DXS Pulsen min. Og ettter det jeg har funnet på nett så lages ikke deler til disse lengre. Må vel til å mekke meg en ny feedneck på jobb. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 sagt han var skutt? Mugging er en del av spillet, tåler ikke folk det, får de ha på seg tykkere klær eller no. Trenger seff ikke sikte på deler av kroppen som det svir mest, men jeg skyter uansett avstand, som man skal. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som vett om det er andre bane lag i Stavanger-området en Downfall og Røyeberg? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jøss, aldri lagt merke til denne tråden før ^^ er selv en er selv en ganske ivrig paitballspiller, men bor dessverre ikke spesielt sentralt med tanke noe paintballklubb, men vi skal etablere ny klubb i her i nærmiljøet til våren, har fått et lite område å spille å bare følte for å meddele det Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Flott med enda en i denne tråden :!: Er ikke veldig mye aktivitet i denne tråden. Hvilket klær bruker dere egentlig når dere spiller? Selv spiller jeg i en vanlig jakke og ute bukse, har tenkt og kjøpe med Proto 09 bukse og jersy. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vist du skal spille skog så er vel M98 eller M2000 et must! Vist du spiller speedball så funker jo Proto, Dye, PE ol. helt topp. Nå som Proto og Dye har kamo farger også, så er kansje det også et altarnativ til skogspiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå