safags Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tror dere det funker med en .688 bore, på ball med kaliber .689? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vist du vil ha kulene ut som maling før de kommer ut løpet så ja. Men kommer ann på. Ball er det snakk om? Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja. løps bore som er .688 og ball som er.689. Siden bruker mest blackbox og har ganske lyst på battle stikxx løpet, siden game-on har begynt å selge det nu. Og de har bare .688 boren... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vi(Game-On!) får inn andre borer. Men du kan jo bruke den uten bore, så er det ikke problem! =) Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Know, men bedre accuracy med bor som gjør at kulen passer bedre i løpet og får mer luftmotstand som gjør at kulen går rettere. Men da tipper jeg at jeg kjøper den og egrip til a5 i nærmeste framtid hos game-on. Og bestiller en .689 eller .690 bore da dere får de inn. Vet du når dere får de inn? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kjøp TomaHawk then! ;P hehe. Får snart inn Vinter TomaHawk. (Bore-Size .686 vist jeg ikke tar feil) De kommer nokk i desember en gang. Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har dere noen "salgs" pris til klubber? Hvis kjøper 30+ kasser? Vi holder til på gardermoen Hva med frakt? Eller sender dere med (egen)varebil? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du må nesten bare sende oss en mail ... Lenke til kommentar
arne95 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kommer enda ett newbie-spørsmål fra meg På A5, må man kjøpe rail for å kunne motere sikte? Hvilket sikte eller rail hvil dere anbefale? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vist du skal ha et sikte med 21mm rail på, så må du ha rail. Vist du skal ha et med 11mm, trenger du ikke. Husk bare å kjøpe stovpipe, eller LP hopper, vist du skal ha sikte. (Gjelder nesten alle siktene) Lenke til kommentar
arne95 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ok, takk for svar. Jeg får Spyder Rodeo med noen paintballs og maske for rundt 1000 kr. Er det en bra markør? Kan den oppgraderes mye? Er den bra for skog-spill? Lenke til kommentar
safags Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Spyder er det mye trøbbel med, og må renses og strammes og alt mulig. Tippmann er en robust og bra skogsmarkør. Spyder funker det også. Men har både spilt med en selv og har venner som spiller med de og da måtte jeg/vi fikle mye med de under spill. Altså, Tippmann Alpha Black er vel billigere en 98 nå? Det burde være et alternativ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Min første markør var en Spyder, og hadde ca ingen problemer med den. Rodeo får også gode reviews, så vil ikke kalle det et dårlig kjøp. Jeg for en er av de som ikke liker tippman 98 markørene. Greit de er bygd så de tåler dårlig behandling, men om man ikke planlegger å svømme i gjørme for å så bare henge markøren på veggen, er det normalt ikke noe problem. Lenke til kommentar
arne95 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva bør jeg gå for da? Skal spille i skog for det meste. Bør koste rundt 2000 kr. Har tenkt på Tippmann A5, Tippmann 98, Spyder MR1, Tippmann Alpha Black og Spyder Rodeo (som jeg får for 1000 kr, med maske og baller). Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har vi ikke snakket om de flere ganger nå? Jeg anbefaler en tippmann. Tippmann a5 hvis du har cash og gidder. Eller så hadde jeg tatt alpha black Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva bør jeg gå for da? Skal spille i skog for det meste. Bør koste rundt 2000 kr.Har tenkt på Tippmann A5, Tippmann 98, Spyder MR1, Tippmann Alpha Black og Spyder Rodeo (som jeg får for 1000 kr, med maske og baller). Det tryggeste svaret er Tippmann 98.. Bygd som en tanks - tåler det meste - og er det noe detn ikke tåler så kan du fikse det med en binders og skrujern. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og litt olje dog. Ville tatt A5 vist du "gidder", da den krever litt mer vedlikehold(ikke at en Tippmann krever så mye vedlikehold at det gjør noe) Evt. 98, som er akkurat som en AK, den går og den går. Kjør over den og den skyter forsatt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er ikke a5´en litt hard mot ballen? Tenker det fort kan trekke ned hvis du stadig vekk sliter med det.... Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kjøp en sånn her http://www.mamut.net/paintballWEB/subdet691.htm "Squishy Paddles for Cyclon Feed" Lenke til kommentar
Benny94 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg lurer på noe . jeg har nettopp kjøpt meg en ny markør spyder mr1 med lufttank. fungerer det å spille reball med den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå