LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det var vel sniperløp. Det vet jeg ikke noe om. Det får RobB svare på. Selv anbefaler jeg enten Flatline eller Apex løp Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har kje peiling, aldrig hørt om det før. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det løpet er helt sikkert bra, vist du først prøver litt med det orginale, kommer du uansett til å bli fornøyd med et nytt. Har prøvd en del løp, og det meste over 500 er bra.. Med det løpet og pakken over kan du ha mye morro lenge. Du trenger ikkje oppgradere, men de fleste gjør det etter vert uansett. Ps. Når det gjelder Luft vs. Gass: Ta LUFT, det er billigere, enklere og få tak i (vanligvis) og funker like bra uansett årstid. Endret 2. juli 2006 av The Norwegian Pikie Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Skulle likt og hat en av disse Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hehe, sett den før, og ja hadde vore kult å hatt en slik. Men problemet er jo at den koster flesk å spille med, 80ball per sekund. Da ryker det mye ball! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Hehe, sett den før, og ja hadde vore kult å hatt en slik. Men problemet er jo at den koster flesk å spille med, 80ball per sekund. Da ryker det mye ball! 6425658[/snapback] Kan få problemer med at ingen vil spille med deg heller Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva er best av Spyder Imagine og Tippmann 98 Custom? Spyder Imagine Tippmann 98 Custom Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det spørs hva du skal spille det, skal du spille i skog kjøper du tippmann, skal du spille på bane kjøper spyder. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg hadde tenkt til å bruke den i skog. Hvorfor er den ene bedre en den andre i skog da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Den tåler mye mer, og har mange gode oppgraderinger for skog. Jeg spiller med mange som har custom 98, og den fungere kjempe fint for skog. Selv synes jeg også en svart markør passer bedre i skog Endret 4. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Da har jeg kjøpt meg noen små ting. -Reim til A-5'en -Dele sett til A-5 -Universal parts kit til Tippmann A5 -Barrel Swab -O-ringkit Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Den tåler mye mer, og har mange gode oppgraderinger for skog.Jeg spiller med mange som har custom 98, og den fungere kjempe fint for skog. Selv synes jeg også en svart markør passer bedre i skog 6433351[/snapback] Ok Men er det noen løp å anbefale? Og hvor langt bør det være når det er til skogs-bruk? Edit : Det bør helst finnest på www.paintballnorge.no Endret 4. juli 2006 av Sonic^^ Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Så på det jeg og, men jeg så ikke T98 på gjengestandar der? Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Løpet på Tippmann Custom Pro er bedre en løpet på Tippmann 98 Custom ja? Custom PRO 98 Custom Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Nå snakker jeg helt uten erfaring om Pro. Og jeg tror løpet ikke er spesielt bra, fordi de fleste som produserer markører vet at folk kommer til å kjøpe nye løp og da kan de heller gjøre markøren billigere. Ikke skyt meg hvis jeg har feil. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når jeg bestiller fra Sandefjort paintball ( A-5 kit) så står det Status historie og kommentarer 03.07.2006 Bestilling mottatt. Burde det ikke stått at pakken er sendt osv. der er jo 3 dager siden jeg bestilte det. Eller er det ikke slik der som på komplett at man kan se kor pakken er? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Du burde ha fått en ordre status eller noe sånt melding. Jeg hadde problemer å bestille fra paintballweb.no med Opera, funka når jeg brukte IE. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg fikk en mail da som jeg skulle sende tilbake for og bekrtefte ordren. Men så fik jeg dette i svar "Din bestilling vil IKKE bli behandlet uten fødselsdato. Du har en uke før vi sletter den" wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå