Oddybody Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 har du ei kjelde på påstanden din? hørres fake ut Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 har du ei kjelde på påstanden din? hørres fake ut Han la vell sånn sett ut 4 linker med info... Godt mulig at det skal tåle "hard impacts", men tviler på at det skal kunne sammenlignes med kevlar... Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Drit fett det var på paintball i går!!! elsker spenningen når du løper fram med markør i den ene hånda og prøver og på med laget framover med den andre, blir helt rastløs av tanken! spilte i skogen med to baser en oppå et fjell og en på nedsiden, da gikk jeg og 3 kamerater langs fjellsiden og storma basen til motstanderne ( sier seg selv ) også hadde 5 stykker gjømt seg bak basen ved et par steiner, da tok kameraten min og gikk til høyre og jeg gikk te venstre med 1 BALL i gjen(1 skudd). mens han var der nede tok jeg og lista meg opp i ryggen dems reiste meg og skremte de, alle skvatt og jeg sa GÅ UT AV BANEN ELLER SKYTER JEG DERE! (1-2 meters avstand med 1 ball) alle bare krabba ut under nettet ;P var litt skummelt og tenke på at jeg hadde 1 skudd og forsvare meg med mot 5 personer med fullt magasin;P det som er kjipt er at frelsesarmen driver med det her :O for det koster jo 59 kr for ball og låne markør og da kommer det så inni hælve***s mange va vel 160 stk... spilte 40vs40 altfor mange etter min mening selv for skogs bane :/ men nå kommer spørsmålet mitt ;P jeg og noen kammerater vurderer og lage bane og lurer litt på hvor mange hindringer vi trenger for og spelle 5v5(ikke turnering "for fun" og trening osv.) jeg skal e usa og vrderer og kjøpe oppblås bare hindringer der. noen som vet om noen amrikanse nettsider som selger sånt utstyr. ha sett på paintballonline.com men fant ikke noe ( mulig jeg er litt for trøtt te og se skikkelig men;P) takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bygg dere en skogsbane med faste hinder. Luftdekken er go blir dyrt, om du skal ha noe som er noe. Men du kan jo alltids gå for noe som dette, trenger da en luftpumpe i tilegg. http://www.punisherspb.com/kingman-spyder-...bunker-kit.aspx Problemet er gjerne å få nok dekken til at du kan ha en grei størelse på banen, om du ikke spiller i skogen. Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det og lage egen bane, fant ikke noen regler om hva du har lov til og hva du ikke har lov til angående plasering og drifting av en skogbane. Lenke til kommentar
Muppetshow Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror du bare trenger tillatelse ifra grunneier og skikkelig sikring rundt området du skal spille på. Lykke til med å få de oppblåsbare hindringene fraktet rundt slik at du får dem med deg hjem. De er ganske store, selv uten luft. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Spilte paintball i dag, jækla kjekt! Men har dessverre litt problem med ballsprekk i markøren min, x7 med flatline løp på. Noken som veit ka ein kan gjere for å unngå dette? Ballen som blir brukt heiter så mykje som tomahawk classic. Lenke til kommentar
safags Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er ganske kaldt nå, det er nok derfor. Flatline er også litt hard mot ballen. Du burde vudere vinterball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vinterball? Kan du nemne gode vinterballer? Har også tenkt å kjøpe meg eit sikte til markøren(x7). Valget står mellom kikkert og rødpunktsikte. Kikkertsikte fordi eg vil lettare kunne oppdage fienden, og rødpunnktsikte fordi eg vil kunne skyte fortare. Eller er eg heilt på villspor? Det er også svært viktig at sikta skal kunne tåle å bli beskytt av paintballer. Er det mange sikter som faktisk tåler dette? Altså om ein treff rett inn på linsa? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Kikkert er tull innen paintball spør du meg. Ta rødpunkt. Du trenger ikke forstørelsen. Endret 20. oktober 2008 av CissaM Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Trenger ikke rødpunkt heller, er ikke akkurat noen rifle dette. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tja kan vere fordel med kikkert. Ikke som siktemiddel men som verktøy for observasjon. Men ja rødpunktsikte kan man ha bruk for. Og snart er min markør en rifle også ^^ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Årh, nå er det like før alt utstyret mitt går til en kar kalt finn.no. Det blir alt for lite... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noken som kan nemne gode kikkert og rødpunktsikter? Viktig at dei tåler å bli truffen av paintballer. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 SwissArms er et solid merke i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 SwissArms er et solid merke i alle fall. Ok, takk for svar Vil Swiss Arms kikkertsikte 5 X 42 tåle ild frå paintballer? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Selv bruker jeg dette rødpunktsiktet. Bra kvalitet (har et annet på hagla som kostet nesten 3 laken og som ikke er noe bedre bortsett når det begynner å bli mørkt), og til fantasipris! I tillegg har det allerede overlevd en direktetreff med påfølgende marerittaktig vaskejobb Endret 22. oktober 2008 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Muppetshow Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Rekner med at rødpunkt sikte tåler maling ja, siden med engang man ser den røde prikken så vet alle hvor du er og begynner å legge ball som f i din retning. Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser ikke en grunn til rødpunkt. Men så har jeg sluttet med rec spilling i skogen også. Ikke at jeg hadde behov for rødpunkt før heller. Som jeg sa over, er ikke snakk om en rifle dette, du kan like gjerne sikte langs med løpet. Med trening treffer du det du ønsker for det meste uansett. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Rekner med at rødpunkt sikte tåler maling ja, siden med engang man ser den røde prikken så vet alle hvor du er og begynner å legge ball som f i din retning. Hø? Alle ser den røde prikken? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå