Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hvor godt dette passer her, men jeg fyrer løs :p

 

Er det noen som har erfaringer med nettbutikken paintball-online.com, og er den i så fall til å stole på?

 

Hvis ikke noen har erfaringer med akuratt denne butikken, er det noen som har erfaringer med å handle paintball-utstyr fra usa. Kom gjerne med annbefalinger! :)

Du kan jo se på Splat.no. De har vel noen linker til butikker eller bare søke etter den på forumet.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg er ganske fersk innen paintball. Jeg har en Spyder Sonix (Classic Series) med Co2, men skal bytte til luft pga. jeg har fri tilgang på luft. Er det bare å kjøpe en lufttank og skru på samme måte som en co2?

(Dette er sikkert et dumt spørsmål for veldig mange av dere):p

 

Mvh Jacob :)

Lenke til kommentar
Noen markører funker bare med luft, mens andre med begge, så det kommer ann på markør(ene)

 

300 psi er ingenting, du tenker nokk på 3000 psi, som ja er 200bar, så ja.

 

Så det vil si at det ikke er noen som bare kan bruke co2? :p

 

Hmmm, det er jeg ikke helt sikker på. Men i ditt tilfelle, med en Spyder Sonix, vil det fungere å bruke luft. Jeg har selv en sonix, og bruker både Co2 og luft til denne. Det eneste jeg har merket, er at den skyter noe svakere og mer unøyaktig med luft enn med Co2. Styrken på skuddet er jo ikke noe problem å ordne, bare å stille trykket (pressure). Bare til å skikke litt i manualen å finne utav hvilken skrue du skal stille på. OBS! Vær forsiktig når du stiller på trykket, slik at du ikke stiller det høyere enn det maskene tåler, som er 300 fps (så vidt jeg har fått med meg) :p Og husk å stille det tilbake igjen når du skal bruke Co2 ;)

Grunnen til at markøren min skyter noe svakere og mer unøyaktig med luft enn med Co2 kan kansje noen andre svare meg på? :)

Lenke til kommentar
Finnes mange markører som er bygd for begge, men fungerer best for en av delene. F.eks finnes det et kit for gamle Tippmann 98 som skal gjøre den bedre for luft, ettersom den er laget for co2.

Aah, okey ;) Der ligger nok svaret med min markør, den er bygget for Co2, men fungerer med begge deler :)

 

Det er uansett ikke volsomme forskjellen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...