robB Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg kan jo anbefale dette løpet, det er det jeg har. Men nå vet jeg ikke om du er en sniper type. Det er et presist løp og ikke tungt. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det så helt gret ut det, ikke var det dyrt heller. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg skulle ville hatt et ganske enkelt nytt løp til A5en min som funker bra både til skog og bane. Jeg vurderte Flatline, men har funnet ut at jeg ikke har behøv for å skyte lengre, men mer presist. RobB er det løpet bra for bane? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Synes egentlikt ikke noe om Flatline, viss du ikke har rett ball så får du sinnsykt med ballbreak.. Jævla irreterende Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg skulle ville hatt et ganske enkelt nytt løp til A5en min som funker bra både til skog og bane. Jeg vurderte Flatline, men har funnet ut at jeg ikke har behøv for å skyte lengre, men mer presist. RobB er det løpet bra for bane? 6393152[/snapback] Nå har jo jeg aldri prøvd bane før, kanskje det blir litt langt på bane, men så er det jo ganske lett. Til skog er det vertfall veldig bra. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Noen som har peiling på hvordan man fjerner respons trigger på en A-5? Takk. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 skruk opp grepet og tar den ut? er da bare en liten kloss som sitter der... er ikke sikker men burde ikke værra så vanskelig, skru den opp og se litt så finner du nok ut! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ok, er helt grønn når det kommer til slike ting . Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Har hørt noe om at response trigger eller så var det E-grip ikke er lov på turneringer. Er det slik? Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Response trigger er ikkje lov på turnering, men e-grepet kan du bruke, men trur det må være på semi-funksjonen... Lenke til kommentar
fompa Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 jau, respons trigger er ikke låv nei, da den øker hastigheten no sinsykt selvom man trykker i samme tempo. E-grep kan man bruke men ikke noe annent en semi-auto (1 ball pr avtrekk), da det ikke er låv med ramping eller fulauto, eller noe annent fancy. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har en Impulse som jeg vurderer å selge. Hvor mye tror dere jeg kan ta for den? Den er elektrisk slik at du kan skyte i et meget høyt tempo uten å trykke hardt på avtrekkeren og den går på luft. (ikke gass) Følger med allt du ser på bildet + elektrisk ballmater. Har ikke spillt på et par år så det er kanskje ikke noe vits i at den støver ned i skapet lenger? Hva er realistisk å ta for en slik? Husker den var ganske sjef når jeg kjøpte den for en fem, seks år siden. Men jeg husker ikke hva jeg gav for den. Hva tror dere den er verdt? Endret 29. juni 2006 av Sjefern Lenke til kommentar
fompa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har en Impulse som jeg vurderer å selge. Hvor mye tror dere jeg kan ta for den? Den er elektrisk slik at du kan skyte i et meget høyt tempo uten å trykke hardt på avtrekkeren og den går på luft. (ikke gass) Følger med allt du ser på bildet + elektrisk ballmater. Har ikke spillt på et par år så det er kanskje ikke noe vits i at den støver ned i skapet lenger? Hva er realistisk å ta for en slik? Husker den var ganske sjef når jeg kjøpte den for en fem, seks år siden. Men jeg husker ikke hva jeg gav for den. Hva tror dere den er verdt? 6407826[/snapback] hva slags årgang, riper i lakken, skader på kort og ledninger? hvilket magasin? hvilken luftflaske - 300 eller 200 bar, hvor gammel er den, må den trykktestes? maske, hvordan er det - riper i glasset? forklar litt mere hva du selger og hvilken stand det er i... så kan jeg si mere Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Faen, nå får jeg ikke opp den ene skruen som må av for at løpe skal kunne tas av. Skruen er ødelakt . Jeje, skal bestile repair kit og reserve deler ra Sandefjortpaintball. Noen hvor lang sendetid de har? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du regne med minst 5 dagers sende tid. Kan ta kortere tid, spørs hvor du bor i landet. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt meg til å kjøpe et markørsett, og har mest sett på Tippmann Custom 98 pakkeløsninger. Kan noen finne den pakkeløsningen som gir mest for pengene? Prisen bør helst ikke overskrede 2500,-. Takk Edit : Er luft eller gass best? Endret 2. juli 2006 av Sonic^^ Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Her er to pakker og velge mellom, anbefaler luft pakkken. http://www.westsport.no/product.asp?catego...ppmann%20pakker Så nettop at det var utsolgt. Her er en http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...&products_id=91 Endret 2. juli 2006 av robB Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Takk for raskt svar Er dette den samme pakken? Er det noe jeg burdte oppgradere på den/kjøpe mer av? Sorry for n00b spørsmål, men er ganske ny på dette området Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du burde bytte løp vertfall. Så kan du begynne med og oppgradere andre tin som. F.eks. Dobbel Trigger, Respons Trigger, Drop Forward. Hva enn du ønsker Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tjener en mye på å oppgradere løp? Noen løp å anbefale på denne siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå